مهدی قائدی مهاجم ۲۴ ساله بوشهری تیم استقلال پس از ناکامی در باشگاه شباب الاهلی امارات از ابتدای فصل جاری به استقلال برگشت.

ستاره استقلال گلزنی را فراموش کرد/ هر ۱۶۰ روز یک گل

به گزارش قدس آنلاین مهدی قائدی در شرایطی به تیم استقلال برگشت که این تیم در خط حمله مهاجمان زیادی را در لیست نفرات ش به خدمت گرفته بود. پیمان بابایی، محمد محبی و سجاد شهباززاده از جمله بازیکنانی بودند که به جمع مهاجمان استقلال اضافه شدند در حالی که این تیم امیر ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و سبحان خاقانی را هم در اختیار داشت.

این مهاجم ریزنقش به استقلال برگشت تا شاید به روزهای اوج خودش در فصل نوزدهم برگردد اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

*۱۰ ماه و نیم ۲ گل!

نگاهی به آمار گلزنی مهدی قائدی ظرف یک سال گذشته مشخص میکند او از آخرین گلی که در ترکیب تیم الاهلی در لیگ برتر امارات به ثمر رسانده طی این مدت یعنی ۱۰ ماه و ۱۶ روز فقط دو گل در رقابتهای لیگ برتر به ثمر رسانده است. یعنی معادل ۳۲۱ روز و فقط ۲ گل.

*گل ۳۰ بهمن سال ۱۴۰۰

از مجموع ۴ گلی که مهدی قائدی برای تیم اماراتی اش زد آخرین گلش برای شباب الاهلی امارات در دقیقه بیستم بازی هفته شانزدهم مقابل تیم العروبه بود. در آن دیدار العروبه ابتدا در دقیقه ۱۳ با یک گل از میزبانش پیش افتاد اما مهدی قائدی با گلی که به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند و در ادامه، هم تیمی های قائدی بازی را با برتری سه بر یک پیروز شدند.

مهدی قایدی

*هر ۲۹۵ دقیقه یک گل اماراتی

از آن تاریخ به بعد مهدی قائدی در لیگ برتر امارات دیگر گلی برای تیمش به ثمر نرساند. این در حالی بود که او در ۲۲ بازی تیم الاهلی به مدت ۱۱۸۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفت که با در نظر گرفتن ۴ گل زده اش در طول فصل، رکورد ضعیف هر ۲۹۵ دقیقه یک گل را از خود برجای گذاشت!

*قایدی در الاهلی کم بازی نکرد!

قایدی برای الاهلی در ۱۲ بازی در ترکیب اصلی به مید ان رفت و در ۱۰ مسابقه از روی نیمکت به ترکیب اضافه شد. گل آخر او در تاریخ شنبه ۳۰ بهمن سال ۱۴۰۰ زده شد.

*دوباره گل اما بعد از ۵ ماه!

پس از آخزین گل مهدی قائدی او از اسفند ماه تا مرداد ماه سال جاری یعنی پنج ماه بعد که دوباره پایش به گلزنی باز شد گلی در لیگ به ثمر نرساند تا اینکه قائدی در اولین بازی خود برای استقلال (در هفته دوم لیگ) در مصاف با ملوان به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و توانست در دقیقه ۷۹ بازی گل دوم استقلال را بزند. گلی که نتیجه یک بر یک مساوی را به دو بر یک به سود استقلال تغییر داد. دیداری که با نتیجه مشابه آخرین گلزنی اش در امارات سه بر یک به پایان رسید و استقلال برنده به تهران برگشت.

جلالی و یامگا و قایدی

*۱۳ بازی و تنها یک گل آبی

پس از گلزنی قایدی در بازی هفته دوم لیگ برتر او همچنان نتوانسته برای استقلال گلزنی کند در حالی که در چهارده هفته گذشته مهدی قائدی در ۱۳ بازی به مدت ۱۵۳ دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشته و در ۸ مسابقه از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفته و در پنج دیدار دیگر از بیرون به ترکیب اصلی اضافه شده است. آمار نگران کننده ای که اگر ادامه پیدا کند می تواند آمار ضعیف یک سال و دو گل را برای این مهاجم بر جای بگذارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.