فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری 3 کلاهبردار در شیراز، ۲۷۲ قطعه ربع سکه جعلی کشف شد.

دستگیری فروشندگان سکه‌های بانکی جعلی/ کشف ۲۷۲ قطعه ربع سکه جعلی

به گزارش قدس آنلاین، سردار رهام‌بخش حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگاران، بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با اخلالگران ارزی و نظام بازار سکه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از اخباری مبنی بر توزیع و فروش ربع سکه‌های غیر بانکی در بازار طلا فروشان شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران زبده تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند 3 نفر با تهیه سکه‌های شبیه‌سازی و تقلبی قصد فروش و کلاهبرداری از شهروندان دارند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مرجع قضائی و به همراه بازرسین اتحادیه موفق شدند در این خصوص هر 3 نفر را شناسایی و آنان را با اقدامات فنی و تخصصی در شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از متهمان در مجموع 272 قطعه ربع سکه جعلی کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان اتحادیه ارزش سکه‌های تقلبی مکشوفه را 25 میلیارد و 840 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد از خرید طلا، سکه و ... از دلالان و دستفروشان خودداری و صرفا از طلا فروشی‌های معتبر اقدام کنید و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنید.

انهدام باند سارقان به عنف منازل مسکونی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری باند 4 نفره سارقان به عنف منازل مسکونی در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف منازل در شهرستان کازرون، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی، 4 سارق حرفه‌ای سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آنها را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان در یک خانه باغ اطراف شهرستان کازرون دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و با مشاهده مستندات پلیس به 15 فقره سرقت به عنف منزل در شهرستان کازرون اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کازرون در خصوص شیوه و شگرد این سارقان حرفه‌ای، بیان داشت: متهمان در روز و با حضور در منازل و تهدید مالک منزل با اسلحه و سلاح سرد اقدام به سرقت می‌کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مقابله قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم از اولویت اصلی پلیس کازرون بوده و کارکنان فراجا برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.