سخنگونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن امروز با استفاده از فضای فرهنگی، مجازی و بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی به دنبال ارائه تصویر دلخواه و غیر واقعی از انقلاب اسلامی به جوانانی است که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده و از دشمنی آنان آگاه نیستند.

سخنگوی سپاه: دشمن به دنبال ارائه چهره غیر واقعی از انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین رمضان شریف روز پنجشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت وگو با ایرنا افزود: دشمن از ضربه زدن در حوزه دفاعی و نظامی به ایران اسلامی ناامید شده و به همین دلیل با استفاده از خلاءهای موجود برای خدشه به چهره انقلاب اسلامی جبهه فرهنگی را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین برای همه مجموعه‌های کشور اظهار کرد: سپاه یکی از مخاطبان اصلی جهاد تبیین است و تلاش می‌شود با استفاده از نیروهای باانگیزه و تحصیلکرده ای که در مجموعه این خانواده وجود دارد و تقویت ارتباط با آموزش و پرورش و و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانش آموزان و دانشجویان را با حوادث و پیشرفت های ۴۰ سال گذشته و بحران‌هایی که دشمن آفریده و راهکارهای نظام اسلامی برای مقابله با دشمن روشنگری تا برخی نارسایی‌ها در حوزه تصویر سازی واقعی از انقلاب اسلامی جبران شود.

شریف ادامه داد: سپاه پاسداران یک نهاد فرهنگی برآمده از انقلاب اسلامی است که به دلیل اقتضای شرایط و تهدیدهایی که در کشور وجود دارد تمرکز خود را بر موضوع‌های خاصی می‌گذارد و سعی می‌کند در کاهش آسیب‌های ناشی از آن تهدید موثر واقع شود.

وی اضافه کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس تمرکز سپاه بر حوزه دفاعی، حضور در میدان مبارزه و رزم نظامی بود و بعد از پایان جنگ ضمن تلاش برای توانمندسازی بنیه دفاعی و نظامی وارد سازندگی کشور شد و در دولت‌های مختلف منشاء خدمات و اجرای پروژه‌های زیربنایی در حوزه عمران، آبادانی و سازندگی بوده است.

شریف در باره اقدامات سپاه پاسداران در حوزه فرهنگی گفت: سپاه در بخش فرهنگی تلاش کرده با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا و تهیه محصولات فرهنگی شامل هزاران جلد کتاب، ده‌ها فیلم و برگزاری هزاران فیلم، مجلس و محفل اقدام به انتقال خاطرات دوران دفاع مقدس و نقش مجموعه های مختلف کشور در به ثمر رسیدن و تقویت و تثبیت انقلاب اسلامی بیان شود.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی کاروان‌های راهیان نور که مکمل یادواره های شهدا است افزود: بدیهی است که امروز بیشترین نیاز ما این است که در حوزه فرهنگی تلاش شود تا جوانان و نوجوانان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.