مراسم ارتحال آیت الله مصباح یزدی و شهید سلیمانی در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.

برگزاری مراسم ارتحال آیت الله مصباح یزدی و شهید سلیمانی در تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد: شهید سلیمانی جبهه مقاومت را با الگو برداری از بسیج مستضعفین تشکیل و برای مبارزه با جبهه کفر و گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا، گروه‌های مردمی و مقاومت را ایجاد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سبک و سیره حاج قاسم را مکتب سلیمانی نام گذاری کردند چرا که شاگرد ممتاز مکتب اهل بیت علیه السلام و امام روح الله و امام خامنه‌ای است.

وی ساده زیستی و دوری از تجمل‌گرایی را از شاخصه‌های مهم حاج قاسم عنوان کرد و گفت: این سبک و سیره شهید والامقام باید در همه مسوولان در سطوح مختلف و اقشار مختلف مردم بعنوان بابی از ابواب مکتب سلیمانی تبیین و نهادینه شود.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: متاسفانه معنای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هنوز مناسب تبیین نشده و فقط مقوله بی حجابی به اذهان متبادر می‌کنند کما اینکه در همه حوزه‌ها نیازمند این فریضه الهی و فراموش شده هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امنیت نظام در دست حاج قاسم و یارانش بود و این کشور امن‌ترین نقطه در ناامن‌ترین منطقه دنیاست، لذا باید سبک مدیریت حاج قاسم در عرصه اقتصادی و فرهنگی تسری داده شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.