معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: چهارمین نشست کمیته تحقیق مشترک قضایی ایران و عراق درخصوص رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی روز دوشنبه در تهران برگزار می‌شود.

چهارمین نشست رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی در تهران برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: چهارمین نشست کمیته تحقیق مشترک قضایی ایران و عراق در خصوص پیگیری و رسیدگی به اقدام جنایتکارانه ترور سپهبد شهید سلیمانی، با حضور هیات‌های قضائی دو کشور روز دوشنبه در تهران برگزار خواهد شد.


غریب آبادی افزود: در این نشست ضمن مرور اجرای تصمیمات سه دور گذشته، اسناد و اطلاعات تکمیلی و جدیدی نیز درخصوص پرونده‌ها میان هیات‌های قضائی ایران و عراق مبادله خواهد شد.

معاون رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: با توجه به اینکه تحقیقات طرف ایرانی درخصوص این پرونده به پایان رسیده است، کیفرخواست مربوطه، با هدف رسیدگی به جرائم و اتهامات آمران و مسببان و عاملان این جنایت در هر سطحی تا هفته آخر دی و یا هفته اول بهمن ارائه می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.