همزمان با آغاز سال نو میلادی و به منظور تکریم جامعه مسیحیان برای نخستین بار میز خدمت برای اقلیت‌های دینی در سه استان کشور برپا شد.

برپایی نخستین میز خدمت برای اقلیت‌های دینی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمد صالحی امروز یکشنبه که به مناسبت آغاز سال نو میلادی و به منظور تکریم جامعه مسیحیان و دیدار با برخی نمایندگان اقلیت‌های دینی در کلیسای وارطان مقدس تهران حاضر شد و تبریک سال نو میلادی، سلام آیت الله رئیسی رئیس جمهور را به آنها ابلاغ کرد.

در این مراسم علیرضا فخاری استاندار تهران و برخی نمایندگان اقلیت‌های دینی چون خاروچین نماینده کشیش اسقف اعظم و اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال کشور حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم آیین دعا و نیایش ربانی در حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور و استاندار تهران برگزار شد.

همزمان با این حضور برای نخستین بار میزهای ارتباطات(خدمت) برای اقلیت‌های دینی در سه استان تهران، اصفهان و آذربایجان غربی برای رفع مشکلات این قشر به مدت ۲ روز برپا شد.

با این اتفاق اقلیت‌های دینی برای رفع مسائل و مشکلات خود در موضوعات مختلف می توانند به کلیسای وارطان مقدس(تهران)، باشگاه آرارات (اصفهان) و سالن اجتماعات آشوریان(ارومیه) مراجعه کنند.

مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری شهریورماه ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد و حجت‌الاسلام صالحی «مردم مداری» را از ویژگی‌های دولت سیزدهم برشمرد و با تبیین روند پیگیری درخواست‌های مردمی در جریان سفرهای استانی رئیس جمهور، فرایند دریافت، بررسی و پاسخگویی به گزارش‌ها و شکایت‌ها و همچنین ارزیابی عملکرد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.