مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد گفت: به طور کلی ترافیک نسبت به روزهای گذشته کاهش محسوسی داشته و کاملا از حجم آن‌ کاسته شده اما همچنان حجم قابل توجهی از وسایل نقلیه در شهر در حال تردد هستند. 

با وجود کاهش ترددها، همچنان حضور وسایل نقلیه در شهر نگران کننده است

علی سمیعی در گفتگو با قدس خراسان اظهار کرد: شب گذشته در پی لغزندگی معابر و برودت هوا برخی از تقاطع‌های شهری از جمله تقاطع آزادگان در میدان نمایشگاه، چپ گرد شهید ناصری به نماز، بلوار نماز درمحدوده چشمه پونه و پل میدان امام‌حسین(ع)، به علت لغزندگی مسدود شده بود که پس از عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی بازگشایی شد.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: در حال حاضر تمام معابر سطح شهر مشهد باز و ترافیک روان در آن جریان دارد و مشکل خاصی در سطح معابر نیست.

وی ادامه داد: از ابتدای ساعات اولیه صبح امروز تا حوالی ساعت ۱۰ صبح حجم تردد نسبت به روزهای گذشته کاملا کم‌حجم بوده و تقریبا تردد زیادی وجود نداشت اما متاسفانه از ساعت ۱۱ حجم ترددها افزایش پیدا کرد، این موضوع نگرانی‌هایی برای ما به وجود آورده با توجه به اینکه از ساعات عصر امروز با برودت هوا مجددا یخ‌زدگی معابر را خواهیم داشت، نگرانی ما از برگشت این تعداد وسیله نقلیه خواهد بود که ممکن است با مشکل روبرو شوند.

سمیعی بیان کرد: از شهروندان خواهش میکنیم از تردد غیر ضروری پرهیز داشته و هرچه زودتر و پیش از عصر به منازل خود بازگردند.

گفتگو: نوید زنده روحیان 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.