جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته هسته‌ای برخی دانشگاه‌ها از آزمایشگاه‌ها و زیرساخت‌های پژوهشکده چرخه سوخت هسته‌ای و از آزمایشگاه‌های واندوگراف، فیزیک نوترون و آزمایشگاه‌های ساخت شتابگرهای ذرات بازدید کردند.

بازدید دانشجویان هسته‌ای از آزمایشگاه‌ها و زیرساخت‌های پژوهشکده چرخه سوخت هسته‌ای + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته هسته‌ای دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر و شهید بهشتی از آزمایشگاه‌ها و زیرساخت‌های پژوهشکده چرخه سوخت هسته‌ای بازدید کردند.

این برنامه با حضور دکتر قنادی؛ معاون سازمان، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری پژوهشگاه و مدیران زیرمجموعه این معاونت، معاون علمی و آموزشی و مدیران مربوطه، رئیس، معاون، مدیران گروه‌ها، رؤسای آزمایشگاه‌ها و پژوهشگران پژوهشکده چرخه سوخت و با معرفی پژوهشکده و دستاوردهای آن در سالن ابن هیثم آغاز شد.

دانشجویان در ادامه به بازدید از کارخانه نیمه‌صنعتی تولید کیک زرد، آزمایشگاه فرآوری، آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه جابر ابن حیان پرداختند.

تورهای علمی ,

بازدید دانشجویان رشته‌ هسته‌ای از زیرساخت‌های پژوهشکده فیزیک و شتابگرها

اما در یک تور علمی دیگر، جمعی از دانشجویان رشته هسته‌ای دانشگاه‌های شهید بهشتی، امیرکبیر و علم و صنعت از آزمایشگاه‌های واندوگراف، فیزیک نوترون و آزمایشگاه‌های ساخت شتابگرهای ذرات بازدید به عمل آوردند.

در ادامه این بازدید، نشست هم‌اندیشی با حضور رئیس و معاون پژوهشی پژوهشکده فیزیک و شتابگرها، مدیران گروه‌های پژوهشی و روسای آزمایشگاه‌ها در سالن دکتر حسابی برگزار شد و طی آن ضمن معرفی پژوهشکده و دستاوردهای مهم علمی و فناوری پژوهشگران به سؤالات دانشجویان پاسخ داده شد.

تورهای علمی ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.