در دومین روز از نخستین هفته مسابقات بین‌المللی اسکی صحرانوردی فصل به میزبانی پیست  اسکی الیگودرز، سمانه بیرامی باهر در بخش بانوان و دانیال ساوه شمشکی در بخش آقایان به قهرمانی رسیدند.

قهرمانان مسابقات بین‌المللی اسکی صحرانوردی مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های روز دوم هفته نخست مسابقات بین‌المللی اسکی صحرانوردی فصل(گرامیداشت دهه مبارک فجر) امروز اول بهمن به میزبانی پیست اسکی تمندر الیگودرز برگزار و لیست نفرات برتر مشخص شد.

این مسابقات در دو رشته ۱۰ کیلومتر آزاد برای بانوان و ۱۵ کیلومتر آزاد در بخش آقایان پیگیری شد.

در پایان رقابت‌های روز دوم در بخش بانوان، سمانه بیرامی باهر در رده نخست قرار گرفت. فرنوش شمشکی دوم شد و ساحل تیر در رده سوم جای گرفت.

همچنین در بخش آقایان، دانیال ساوه شمشکی، مهدی تیر و علیرضا مقدید به ترتیب در رده اول تا سوم قرار گرفتند.

هفته دوم این مسابقات بین المللی جهت انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در اسلوونی ۵ و ۶ بهمن به میزبانی همین پیست برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها زیر نظر اوزکان نماینده فدراسیون جهانی اسکی از کشور ترکیه در حال برگزاری است.

همچنین هفته دوم رقابت‌های بین المللی اسکی آلپاین از امروز اول بهمن ماه به میزبانی پیست بین المللی اسکی دربندسر و در رشته مارپیچ کوچک برگزار شد.

در بخش بانوان مرجان کلهر در جایگاه اول قرار گرفت. مریم کیاشمشکی در جایگاه دوم و زهرا علیزاده در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش آقایان نیز محمد کیادربندسری در جایگاه نخست قرار گرفت. سید مرتضی جعفری و محمد ساوه شمشکی هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسابقات فردا نیز در رشته مارپیچ بزرگ پیگیری می‌شود و پس از پایان رقابت‌های فردا، مراسم اختتامیه دو هفته این مسابقات برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.