سرپرست دبیری فدراسیون ووشو گفت: این رشته به عنوان قهرمان جهان، نیازمند نگاه ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است.

ملکی: ووشو برای تکرار موفقیت‌ها نیاز به حمایت دارد

به گزارش قدس آنلاین، مجید ملکی در خصوص شرایط فدراسیون ووشو، اظهار کرد: بیش از ۱۴ سال به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی فعالیت کردم و هم اکنون نیز این پست را در اختیار دارم. مسوولان فدراسیون تصمیم گرفتند در سمت‌ دبیرکلی‌ هم حضور داشته باشم‌ که این مهم را برای خدمت به‌ ووشو پذیرفتم.

وی در خصوص اینکه تداخلی در این دو بخش ایجاد نمی‌شود؟ گفت: کارها تقسیم شده و اعضای فدراسیون هرکدام وظایف خود را می‌دانند.

ملکی گفت: چندی پیش مقتدرانه و بالاتر از چین قهرمان جوانان شدیم. در گذشته نیز در بزرگسالان چین را کنار زده بودیم. حفظ این جایگاه کار ساده‌ای نیست و اعتبارات خاص می‌خواهد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: سال آینده بسیار سخت است و بازی‌های آسیایی و جهانی آمریکا را داریم که از اهمیت بالایی برخوردار هست. نیاز به نگاه ویژه ارگان‌های ورزش کشور داریم چراکه با این شرایط به مشکل برمی‌خوریم.

ملکی تصریح کرد: در سال‌های گذشته همواره، مدال‌های متعددی در بازی‌های آسیایی کسب کردیم و برای موفقیت در هانگژو نیز انگیزه زیادی داریم. امیدوارم حمایت شویم تا به اهدافمان‌ برسیم.

سرپرست دبیری فدراسیون در خصوص کادر فنی تیم‌های‌ ملی، تصریح کرد: اردوها را از اوایل سال آتی آغاز می‌کنیم. فدراسیون گزینه‌هایی‌ دارد که شرایط آنها بررسی می‌شود تا مربیان ملی معرفی شوند. هنوز برای مشخص شدن کادر فنی زمان داریم. اکنون مسابقات انتخابی در پیش است که در دو بخش بانوان و مردان برای معرفی نفرات راه یافته به اردو برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.