۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 845032

کریستیانو رونالدو قطعا جز تکرار نشدنی ترین بازیکنان دنیای فوتبال هست که بیشترین افتخارات مهم باشگاهی رو در کارنامه خودش دارد.

بهترین لباس رونالدو

.رونالدو در کسب اکثر این عناوین نقش مهمی داشته و در واقع میتوانیم بگوییم بدون حضورش خیلی از انها برای تیمش بدست نمی امده است. این نقش برجسته باعث شده اکثر لباس های رونالدو جز پر فروش ترین لباس های تاریخ فوتبال باشد. برای مشاهده پر فروش ترین لباس های فوتبال این مطلب را مشاهده کنید.

قصد داریم در این مطلب بهترین لباس هایی که رونالدو در تیم های مختلف به تن داشته رو ببینیم. این کار رو به ترتیب از زمان قدیم به سمت جلو انجام میدیم.

یونایتد ۰۷-۲۰۰۶

لباس اول شیاطین منچستر، همیشه قرمز هست که در اون سال اندکی سفید و طلایی در کنار رنگ اصلی، مکمل اون بودند. لوگو یونایتد درون یک قاب قرار گرفته بود که خیلی جذاب ترش کرده بود. این یکی از زیباترین لباس های رونالدو در منچستر یونایتد بود.

رئال مادرید ۱۲-۲۰۱۱

لباس سفید رئال در اون سال با رنگ طلایی بصورت مکمل ترکیب شده بود و طرح نهای رو خیلی جذاب کرده بود. این لباس دیدنی با آستین های بلند که سه خط آدیداس روی اون طلایی بودن در تن رونالدو واقعا جلوه خاصی داشت و طرفداران این تیم واقعا عاشق اون لباس و رونالدو شده بودند. با گذشت سال های زیاد همچنان این کیت بصورت آستین بلند در یاد ها مونده.

رئال مادرید لباس دوم ۱۷-۲۰۱۶

لباس بنفش رنگ رئالیا که در فینال چمپیونزلیگ اون رو پوشیدن و موفق شدن با چهار گل یوونتوس رو باش شکست بدن واقعا یکی از به یاد موندنی ترین کیت هایی هست که رونالدو به تن کرده. گواردیولا در یک مصاحبه رونالدو سال ۲۰۱۶ رو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال معرفی کرده و همین کافیه تا به یاد بیاریم در اون سال رونالدو با این لباس چه خودنمایی هایی که نکرده.

بهترین لباس رونالدو

رئال مادرید لباس سوم ۱۸-۲۰۱۷

در اون سال باز هم رونالدو عالی عمل کرد و با درخشش خیره کننده ای که داشت رئال رو به فینال رقابت ها رسوند و در نهایت قهرمان اون سال شدند. اوج درخش رونالدو در اون سال بر میگرده به نجات رئال از دست یوونتوس. یووه در بازی رفت موفق شده بود سه به یک در مادرید، رئال رو شکست بده اما رئال با درخشش خیره کننده و ضربه بی نظیر رونالدو در تورین سه به هیچ اونا رو شکست داد تا از سد محکم یوونتوس رد بشن. لباس سوم رئال سبز آبی بود که مربع هایی بصورت پر رنگ و کمرنگ روی اون قرار داشت. این کیت رونالدو شاید با هیچ کدوم از پیراهن های دیگش قابل مقایسه نباشه.

یوونتوس ۱۹-۲۰۱۸

رونالدو بعد از دو سال پیاپی که یوونتوس رو در لیگ قهرمانان متوقف کرد بشدت مورد توجه این باشگاه قرار گرفت و در تابستان ۲۰۱۸ به این تیم منتقل شد. اولین سال حضور رونالدو در این تیم هواداران یووه خیلی امیدوار بودند تا با حضور این فوق ستاره یک قهرمانی دیگه توی اروپا بدست بیارن که البته این مورد حاصل نشد. اما تا اون زمان و بعد از حضور رونالدو در یووه این لباس به شدت مورد توجه قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.