جبلی در مورد زمان فیلمبرداری سریال حضرت موسی (ع) گفت: امیدواریم اوایل سال آینده این سریال مقابل دوربین برود.

امیدواریم سریال حضرت موسی (ع) اوایل سال آینده مقابل دوربین برود

به گزارش قدس آنلاین، «پیمان جبلی» رئیس صداو سیما در گفت‌وگویی پیرامون آخرین وضعیت ساخت سریال «سلمان فارسی» اظهار داشت: فصل بیزانس این سریال تقریبا مراحل نهایی را طی می‌کند، تصویربرداری در ارمنستان تمام شد و عوامل این سریال در دو لوکیشن ادامه کارهایشان را پی‌گیری می‌کنند.

جبلی افزود: فکر می‌کنم ان‌شاءالله تا اواخر فروردین یا اردیبهشت فصل بیزانس را تمام کنیم که یکی از ۳ فصل این سریال است، پس از آن وارد فصل ایران می‌شویم که دکورهایش در مناطق مختلف به ویژه شهرک غزالی در حال آماده شدن است، با تمام شدن فصل بیزانس عوامل فیلمبرداری با فاصله کمتر از یک ماه برای فیلمبرداریِ فصل ایران به این شهرک منتقل می‌شوند.

رئیس سازمان صداوسیما در مورد زمان پخش سریال ترور که با موضوع حاج قاسم سلیمانی قرار است ساخته شود، تصریح کرد: این سریال ان‌شاءالله تا سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آماده پخش خواهد شد قصد داشتیم که بتوانیم این سریال را در ایام شهادت فرمانده سابق نیروی قدس سپاه در سال ۱۴۰۱ پخش کنیم که متاسفانه محقق نشد.

وی با اشاره به دیگر سریال‌های رده الف صداوسیما گفت: سریال حضرت موسی (ع) هم در حال پی‌گیری است و در مرحله پیش‌تولید قرار دارد کارهای بسیار خوبی در مورد این سریال انجام شده است.

جبلی با اشاره به فن‌آوری‌های جدید به کار رفته در این سریال تصریح کرد: استفاده از این فناوری‌ها در زمان و هزینه‌های این سریال صرفه جویی کند و امیدواریم به نقطه عطفی در صنعت تولیدات فاخر تاریخی در ایران بدل شود، امیدواریم اوایل سال آینده این سریال مقابل دوربین برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    داستان زندگی پیامبران مثل حضرت موسی-حضرت سلیمان-حضرت ابراهیم و..... داستان هایی می باشند که در بین ادیان مختلف قابل قبولند در بین مسلمانان-مسیحیان-یهودیان و در اکثر مطالب زندگی آنها بین ادیان مختلف اشتراک است فقط در مواردی با هم اختلاف عقیده دارند که اون موارد نمی تواند باعث شود که از دیدن آن فیلم حزر کنند اگر در فیلمنامه این داستان ها دقت بشه و با رعایت نکات فنی در تولید و بصورت حرفه ای و انتخاب بازیگران مناسب نقش ها و فیلمنامه ای حرفه ای ساخته شود می تواند مخاطب بسیاری در سراسر دنیا جذب کند و چندین برابر بودجه صرف تولید فیلم درآمد داشته باشد. فروش و جذب مخاطب که فیلم های داستان های زندگی پیامبران دارند سایر فیلم های تاریخی ندارند .
  • ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    سریال حضرت موسی در سطح کلاس هالیوود و فیلم هایی مثل ده فرمان با صحنه ها و جلوه های ویژه ای مثل فیلم خروج ریدی اسکات و فیلم تروی ساخته شود باید یک بودجه خوب و درخور برای آن اختصاص دهد و اما بعد ساخت فیلم اگر فیلم حرفه ای ساخته شود فروش خوبی خواهد داشت و کشورهای دیگر آن را خواهند خرید پروژه حضرت موسی خلاف سریال های تاریخی دیگر چندین برابر بازدهی و بیننده و فروش در سطح ایران و جهان خواهد داشت دکورها-تصویربرداری-جلوه های ویژه و تصاویر بصری-طراحی لباس ها-طراحی صحنه-انتخاب بازیگران-چهره پردازی و.... باید در سطح کلاس هالیوود و مثل فیلم هایی نظیر تروی-گلادیاتور-ده فرمان و.... باشد که حس و حال تاریخی بودن و 3000 سال قبل را القا کند تا بتواند در مقابل فیلم ده فرمان سیسل به دمیل حرفی برای گفتن داشته باشد باید روی انتخاب تک تک بازیگران دقت لازم انجام دهند تا مثل فیلم ده فرمان هر بازیگرش مطابق نقش و کارکترش جذاب باشد ریدی اسکات با فیلم خروج نتوانست فیلم ده فرمان را شکست دهد و آن را پشت سر خود قرار دهد در سریال حضرت موسی آنچه که از داستانش نشان میدهد داستان ها و معجزه ها و جلوه های ویژه متعددی خواهد
  • ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    در انتخاب کارکترها خصوصا کارکتر نقش حضرت موسی باید دقت بسیار شود و یک بازیگر مناسب-جذاب و حرفه ای و معروف برای این نقش با چهره و شمایل مناسب انتخاب شود چون نقش اول فیلم است و می تواند در دیدنی شدن فیلم تاثیر زیادی داشته باشد آنچه که در بین بازیگران معروف ایرانی دیدم پژمان بازغی برای کارکترنقش موسی مناسب است و شمایلش با چهره پردازی به نقش موسی که در ذهن مخاطب است نزدیک است و میتونه نقش موندگار از حضرت موسی ایفا کند برای سه دوره جوانی-میانسالی و کهنسالی حضرت موسی مناسب است برای نقش هایی مثل یوشع جانشین موسی-هارون-خضر نبی و دیگران یاران موسی بنی اسرائیل که در فیلمنامه آمدند بازیگرانی مثل حسین یاری-مهدی پاکدل-شهروز ابراهیمی و....با چهره پردازی مناسبن چون شمایل چهره آنها با چهره پردازی به کارکتر پیامبران نزدیک و شبیه است برای رامسس دوم و فرعون بعد رامسس که با موسی می جنگد آسیه همسر فرعون و فرعونیان-نقش صفورا همسر حضرت موسی نقش شعیب پیامبر و.......نیز بازیگران مناسب باید انتخاب شود جعفر دهقان می تواند نقش رامسس دوم باشد و مهتاب کرامتی در نقش آسیه همسر فرعون باشد.