آئین‌ بهره برداری از ۳۷ پروژه شرکت توزیع برق استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۳۲۳ میلیارد ریال برگزار شد.

در آئین بهره برداری از پروژه های برق استان زنجان مطرح شد/ رویکرد صنایع بزرگ باید  به سمتی باشد که خودشان، تولید کننده برق باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ محسن افشار چی ، در آیین افتتاح از ۳۷طرح بزرگ صنعت برق استان ، با تأکید بر اینکه باید یکی از حرکت ها و رفتار های بزرگ مجموعه تولید انرژی در استان، با رویکرد توسعه تولید باشد، اظهار کرد: حرکت و رویکرد صنایع بزرگ باید به سمتی باشد که خودشان، تولید کننده برق باشند.
وی با اشاره به اینکه در کل کشور حرکت به سمتی است که صنایع بزرگ کشور را از حوزه تولید رسمی برق کشور مستقل کنند اظهار داشت: با این رویکرد و اجرایی شدن این مهم، حجم زیادی از بار در حوزه تولید انرژی کم می شود.
استاندار با بیان اینکه مسئله تولید انرژی در حد انرژی های نو به صورت توسعه یافته حتی در حد یک خانه روستایی هم موثر خواهد بود تاکید کرد: انجام این کار در حجم و سرمایه‌ گذاری‌های بزرگ، انرژی بیشتری را می طلبد اما افراد را هم می توان با سرمایه های کوچک به سمت تولید انرژی سوق داد.
افشارچی تصریح کرد: این نوع اقدامات،حرکت بسیار پسندیده‌ای در حوزه تولید برق خواهد بود و در همه استان ها رویکرد به این سمت است.
افشارچی اظهار امیدواری کرد: در دهه فجر سال آینده، رخدادهای مثبتی در حوزه تولید انرژی با تمرکز بر راندمان و بازدهی را شاهد باشیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اعلام اینکه ۵۸۹ پروژه توزیع برق در سطح استان زنجان با اعتبار بیش از ۱۳۲۳میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: این پروژه‌ها با تلاش همکاران توزیع برق استان از هفته دولت تا فجر ۱۴۰۱ طراحی، اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اضافه کرد: تامین برق روستای «زنگی حاج اصغر»، تامین برق پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، تبدیل سیم به کابل‌خودنگهدار شبکه‌های توزیع، توسعه و اصلاح شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی، هوشمندسازی شبکه‌های توزیع برق از مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده در یک‌سال اخیر است که دهه مبارک فجر امسال افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.