همزمان با ایام الله دهه فجر و فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی شهید دارایی با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افتتاح شد.

سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی شهید دارایی افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از آستان نیوز، علیرضا تاج فیروز امروز در مراسم افتتاحیه سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی شهید دارایی که با حضور محمد حسین استادآقا؛ مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در مجموعه آبی آستان قدس رضوی در شهرک شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی تجهیز مناطق محروم و کم‌برخوردار به زمین‌ها، سالن‌ها و تجهیزات ورزشی است.

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: طبقه فوقانی این مجموعه آبی با ۲۰۰ متر مربع زیربنا سال‌ها بلا استفاده بود از همین رو با مشورت هیئت ورزش‌های رزمی تربیت بدنی تصمیم بر تجهیز و بهره‌برداری از آن جهت برگزاری کلاس‌ ورزش‌های رزمی برای نوجوانان و جوانان ساکن در منطقه شهرک شهید رجایی گرفتیم.

وی اضافه کرد: سالن ورزشی مذکور به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به تجهیزات رشته‌های رزمی از جمله کاراته، تکواندو و جودو همچنین رختکن، سرویس بهداشتی، حمام و اتاق مربیان مجهز شده است.

تاج فیروز با تاکید بر اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در کلاس‌ ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی شهید دارایی از اوایل اسفند ماه به طبقه فوقانی این مجموعه مراجعه و با پرداخت حداقل شهریه در این کلاس‌ها شرکت کنند، افزود: بنا داریم در آینده تجهیزات این سالن ورزشی را تکمیل‌تر و به رشته‎‌های رزمی آن بی‌افزاییم.

گفتنی است؛ بیش از ۵ هزار متر مربع زمین ورزشی در مرداد ماه سال جاری با هدف اشاعه ورزش در مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد به همت موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.