فرماندار قدس از اتصال شهرستان های غرب تهران به مترو تهران-کرج در سال های آینده خبر داد.

فرماندار قدس: شهرستان های غرب تهران به مترو تهران-کرج متصل می شود

به گزارش قدس آنلاین، وحید گلیکانی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم ولایی و انقلابی با حضور در صحنه و در دفاع از کشور توانستند بر توطئه‌های دشمن غلبه کنند تا نقشه‌های دشمن به نتیجه نرسد، گفت: با وجود تحریم‌هایی که بر کشور وارد شد، در عرصه‌های مختلف از جمله علم و تکنولوژی، پزشکی، هوافضا، ماهواره‌ها و موشکی به دستاوردهایی دست یافتیم که می‌توانیم آن را به دنیا صادر کنیم.

فرماندار قدس با اشاره به سفر رئیس جمهور به قدس افزود: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری موضوع حمل و نقل مترویی و ریلی بود که با محوریت سه شهرستان قدس، شهریار و ملارد با مشارکت شهرداری‌ها و شوراهای این شهرستان‌ها، در دهه فجر دفتر شرکت مترو در شهریار تأسیس و افتتاح شد و با انجام کار مطالعاتی این شرکت در سال‌های آینده شاهد اتصال شهرستان‌های غرب استان به مترو تهران و کرج خواهیم بود.

وی گفت: روزانه بیش از ۶۰ هزار نفر از شهرستان قدس به تهران تردد کرده که با راه‌اندازی مترو سهولت دسترسی شهروندان انجام شده و ابتدای مسیر از شهرستان قدس خواهد بود.

گلیکانی افزود: یکی از دغدغه‌های مردم در حوزه فاضلاب شهری است که نزدیک به ۱۷ سال انشعابات آن واگذار شده و فاز اول تصفیه‌خانه در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد اما به دلیل اشباع شدن حوضچه تصفیه‌خانه، افرایش سطح حوضچه فاضلاب در فاز دوم در سفر رئیس جمهوری مطالبه و ۴۵۰ میلیارد تومان برای آن تعریف شد که پس از تخصیص و جذب مدول دوم از طریق اداره آب و فاضلاب احداث خواهد شد.

فرماندار قدس گفت: بیمارستان ۱۲ بهمن یکی از قطب‌های درمانی شهر است که با مساعدت مدیریت شهری زمینی برای توسعه آن اختصاص یافت و مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان جذب شد و مجوز آن از دانشگاه علوم پزشکی ایران صادر شده که پس از تهیه نقشه‌های معماری نسبت به توسعه آن اقدام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.