بازیکن باتجربه تیم فوتبال هوادار گفت: مربی ایرانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. بی‌برنامگی و عدم سازماندهی به فوتبال ملی ضربه خواهد زد.

شجاعی: مربی ایرانی به تیم ملی کمک می‌کند/حالا همه به هوادار احترام می‌گذارند

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی پس از برتری ارزشمند یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر، اظهار داشت: امروز خوب بازی کردیم و این برتری برای ما بسیار با ارزش است، چراکه پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد و در این بازی هم میزبان بود. با نمایش خوبی که داشتیم و نتیجه‌ای که گرفتیم، شخصیت بالای تیم خود را نشان دادیم.

وی افزود: با نمایشی که داشتیم از حالا به بعد سایر تیم‌ها مجبور هستند به ما احترام بگذراند. اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم، در انتهای فصل جایگاه خوبی را کسب می‌کنیم.

شجاعی درباره داوری گفت: در این خصوص باید کارشناسان نظر بدهند.

وی درباره وضعیت تیم ملی نیز، عنوان کرد: شرایط فعلی به تیم ضربه می‌زند. این اتفاق جدیدی هم نیست و بی‌برنامگی و عدم سازماندهی متاسفانه ضربه می‌زند. چند روز مانده به بازی‌ها دوباره یک تکاپویی رخ می‌دهد!

شجاعی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا سرمربی ایرانی به درد تیم ملی می‌خورد یا نه؟» اضافه کرد: باید کارشناسان و آنالیزورها بگویند، اما معتقدم مربی ایرانی می‌تواند کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.