مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان از دوم تا پنجم اسفند و کلنگ‌زنی ماهانه حداقل یک پروژه از طریق مولدسازی خبر داد.

ایده های سازمان اقتصادی کوثر در اختیار مدیران و نخبگان قرار می گیرد

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر ناصر فخاری در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: پیش از این وعده دادیم در دهه فجر سامانه هوشمند و یکپارچه‌ای را رونمایی کنیم که همه عملیات بازرگانی، نیروی انسانی، خریدوفروش، انبار، اموال، خزانه و... در سازمان اقتصادی کوثر را به نمایش می‌گذارد لذا در رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور از این سامانه رونمایی خواهیم کرد و عملکرد سازمان اقتصادی کوثر در اختیار دستگاه‌های اجرائی و نظارتی قرار می‌گیرد.

فخاری تأکید کرد: این سامانه به ما کمک می‌کند که در این شرایط نابسامان اقتصادی کشور و دنیا بتوانیم تصمیم به‌هنگام بگیریم تا سفره مردم به درستی مدیریت شود و همچنین به شفافیت و جلوگیری از فساد هم کمک می‌کند.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر درباره راهبری «اقتصاد رهنما» گفت: دومین وعده ما پیاده‌سازی مؤلفه‌های اقتصاد رهنما بود که متشکل از رفاه، هوشمندسازی، نوآوری، مولدسازی و استعدادیابی است. بر این اساس سامانه امصاک (سامانه استعدادیابی مدیران صالحِ کارآمد) رونمایی شد و نزدیک به ۱۵ ماه از فعالیت آن می‌گذرد و انتصابات از درون استعدادیابی‌های این سامانه انجام می‌شود. در زمینه نوآوری هم، آن ۱۲۴ مسئله که ذکر شد، طی این چند ماه شناسایی شد تا نخبگان برای حل مسئله دعوت شوند.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور این سازمان تصریح کرد: در شرایطی که این ۴ معضل بر سر راه صاحبان فکر و ایده وجود دارد، سازمان اقتصادی کوثر به عنوان یک مجموعه بزرگ در کشور که حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، ساختمان‌سازی و... فعالیت دارد، ظرفیت بزرگی برای نخبگان محسوب می‌شود تا از ایده‌های آن‌ها استفاده شود.

وی افزود: بر این اساس از تاریخ دوم تا پنجم اسفند به مدت ۴ روز رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این رویداد نوآورانه ۱۲۴ مسئله که نیازهای نوآورانه و فناورانه ۳۷ شرکت تابعه سازمان اقتصادی کوثر است عرضه می‌شود و صاحبان ایده، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان می‌توانند در این زمینه‌ها با ما همکاری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.