وزیر بهداشت گفت:اساتید و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی قم نهایت تلاش را برای درمان دارند و چند تیم بهداشتی و درمانی هم به قم اعزام شدند و جمع بندی این است که عامل مسمومیت عامل میکروبی نیست.

وزیر بهداشت : عامل مسمومیت دانش آموزان قمی میکروبی نیست

به گزارش قدس آنلاین، بهرام عین‌اللهی بعد از ظهر چهارشنبه با سفر به شهر مقدس قم در بیمارستان شهید بهشتی قم حضور یافت و از دانش آموزان دچار مسمومیت عیادت کردند.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: طور کلی جمع بندی وزارت بهداشت این است که این مسمومیت بسیار خفیف است و هیچ گونه عارضه‌ای را از ابتدای شروع مسمومیت تا به امروز نداشتیم و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

عین‌اللهی ادامه داد: اساتید و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی قم نهایت تلاش را برای درمان دارند و چند تیم بهداشتی و درمانی هم به قم اعزام شدند و جمع بندی این است که عامل مسمومیت عامل میکروبی نیست.

وزیر بهداشت افزود: نمونه‌های زیادی از بیماران گرفته شد و به مراکز پیشرفته همانند پاستور ارسال شد و خوشبختانه هیچ نوع میکرون و ویروسی شناخته نشد.

وی گفت: کمیته‌ای ملی از اساتید برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با مسئولیت معاون درمان مأموریت یافتند تا بررسی‌های لازم را انجام دهند و نتیجه را به اطلاع مردم برسانند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.