کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای باران و برف در خراسان رضوی به صورت پراکنده تا فردا، شنبه بویژه در نواحی شمالی و شرقی استان خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

بارش‌های پراکنده باران و برف در خراسان رضوی تا فردا ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان، سارا حکمی اظهار کرد: باران در ۱۳ شهرستان استان طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به شهرستانهای فریمان و چناران با حدود چهار میلیمتر بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت بارش باران در شهرستانهای مشهد، فریمان، چناران، سرخس، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، تربت جام ، درگز، بردسکن، کلات و سبزوار گزارش شده است.

وی افزود: طی این مدت میانگین دمای هوا نیز به صورت موقت در نواحی شمالی استان کاهش می یابد و شرایط جوی خراسان رضوی از ظهر روز شنبه به تدریج پایدار می شود.

حکمی بیان کرد: امروز صبح در بیشتر نقاط استان خراسان رضوی بویژه مشهد، قوچان، سبزوار، گلمکان، کاشمر و درگز پدیده مه گرفتگی رخ داد که تا فردا صبح این پدیده همراه با ابرناکی در خراسان رضوی ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقطه خراسان رضوی، گلمکان با منفی یک درجه و گرمترین نقطه استان رشتخوار با ۱۴ درجه سلسیوس گزارش شده است.

وی گفت: در این مدت دمای هوای مشهد بین چهار تا هفت درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.