مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر گفت: امسال یک جایزه ویژه در بخش سرود خواهیم داشت که بهترین سرود را مردم در فرهنگسرای ارسباران با آرای خود انتخاب خواهند کرد.

بهترین سرود جشنواره فجر با آراء مردمی انتخاب خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، «صباهنگ» برنامه موسیقی محور رادیو صبا که همزمان با برگزاری سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور در محل برگزاری جشنواره با گفتگو با هنرمندان و شرکت کنندگان جشنواره و تهیه گزارش آخرین اخبار و حواشی جشنواره را به اطلاع مخاطبان می‌رساند.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی سی هشتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور در استودیو رادیو صبا حاضر در محل برگزاری جشنواره درباره این جشنواره به مجری «صباهنگ» گفت: سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در تهران در تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای نیاوران، فرهنگسرای ارسباران، سالن میلاد نمایشگاه، مجموعه کوشک هنر و موزه هنرهای دینی امام علی (ع) میزبان گروه‌های داخلی و خارجی شرکت کننده در این رویداد خواهند بود. موزه امام علی (ع) به‌عنوان بخش نمایشگاهی این دوره از جشنواره با به نمایش گذاشتن پوستر و جدول ادوار مختلف جشنواره موسیقی فجر به همراه فیلم اجراهای صحنه‌ای برگزیده در دوره‌های گذشته (جشنواره جشنواره‌ها) امروز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

وی افزود: این جشنواره امسال به طور همزمان در ۱۴ استان دیگر برگزار می‌شود که تمامی سالن‌های اجرا، دارای استاندارهای مورد تایید وزارت فرهنگ وارشاد را دارند.

*۲ هزار و ۱۲۶ هنرمند در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر گفت: امسال ۲ هزار و ۱۲۶ هنرمند امسال در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر حضور دارند، که برای دریافت جوایز در بخش رقابتی و غیر رقابتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در بخش رقابتی جایزه باربد در نظر گرفته شده است که آثار رسید به جشنواره در این بخش ارزیابی شده است و همه مشتاقیم تا روز اختتامیه با برگزیدگان این بخش آشنا شویم.

وی ادامه داد: در بخش غیر رقابتی در سی هشتمین دوره جشنواره، جایزه موسیقی و رسانه و موسیقی و ترانه را داریم و امسال یک جایزه ویژه در بخش سرود خواهیم داشت که بهترین سرود را مردم در فرهنگسرای ارسباران با آرای خود انتخاب خواهند کرد.

*جشنواره‌ها فرصتی برای پیشرفت جوانان

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ گفت: جشنواره‌ها فرصتی برای جوانان هست که با حضور روی صحنه و قرار گیری در کنار پیشکسوتان این فرصت‌ها را سکویی برای پرش خود و پیشرفت در این زمینه بدانند.

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر درباره اطلاع رسانی این جشنواره به رادیو صبا گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از سایت جشنواره به آدرس fajrmusicfestival.com آخرین اخبار و رویدادهای این جشنواره را پیگیری کنند و برای تهیه بلیط برای حضور در جشنواره اقدام نمایید.

«صباهنگ» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تهیه کنندگی رضا عزتی و اجرای فریبا باقری روی آنتن شبکه رادیویی صبا می‌رود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.