معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان ایلام گفت: دومین انبار احتکار کاغذ در ایلام شناسایی شده است.

دومین انبار احتکار کاغذ در ایلام شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی کاکاخانی معاون بازرسی، نظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان ایلام گفت: با همکاری دادستان مرکز استان، تعزیرات حکومتی، تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، بازرسان اداره کل صمت استان دومین انبار نگهداری غیر قانونی کاغذ در شهر ایلام کشف شد.

وی افزود: اقلام کشف شده به صورت مخفیانه و غیرقانونی در یک واحد مسکونی انبار شده‌اند که پس از شناسایی و صورتجلسه، پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون نظارت و بازرسی وحمایت ازحقوق مصرف کنندگان استان ایلام ادامه داد: براساس بررسی‌های صورت گرفته ارزش ریالی اقلام کشف شده که شامل تعداد ۹۶۵ بسته کاغذ است یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال برآورد شده است .

کاکاخانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی‌ها و تذکرات متعدد به مدیران واحدهای صنعتی و صنفی تذکرات و اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته است هنوز عده ای از انها از ثبت انبارهای خود در سامانه جامع انبارها و همچنین بروزرسانی موجودی انبارهای امتناع کرده و این مسئله باعث بروز مشکلات و وارد آمدن خسارت‌های مالی به آنان به جرم تخلف نگهداری کالای قاچاق و احتکار می‌شود.

وی افزود: تاکنون از طریق اتحادیه مربوطه به آنان اطلاع رسانی صورت گرفته و بازرسین اداره کل طرح تشدید نظارت و بازرسی از این واحدها در دستور کار قرار داده است

این مقام مسئول در پایان گفت: بایستی بازرسی از واحدهای مشمول ثبت انبارها، نانوایی‌ها برای ثبت ورودی و خروجی میزان آرد دریافتی در سامانه جامع انبارها صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.