۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 853494

آیا دوست دارید برای تولید پادکست و انتشار آن در فضای مجازی از گوشی همراه خود استفاده کنید؟ در این مقاله می‌خواهیم چند نمونه از بهترین برنامه‌های پادکست را معرفی کنیم که این برنامه‌ها برای سیستم‌های عامل اندروید و آیفون طراحی‌شده‌اند.

معرفی نرم‌افزارهای تولید «پادکست»

آیا دوست دارید برای تولید پادکست و انتشار آن در فضای مجازی از گوشی همراه خود استفاده کنید؟ در این مقاله می‌خواهیم چند نمونه از بهترین برنامه‌های پادکست را معرفی کنیم که این برنامه‌ها برای سیستم‌های عامل اندروید و آیفون طراحی‌شده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به فکر ساخت پادکست هستید؛ حتماً در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برترین نرم‌افزارهای تولید پادکست بپردازیم.

معرفی نرم‌افزارهای تولید «پادکست»احتمالاً شما هم جزو کسانی هستید که برای تولید محتوای صوتی، ضبط و ویرایش پادکست، خود را محدود به استفاده از کامپیوتر می‌دانید؛ اما بهتر است بدانید که تمام امکانات موردنیاز این کار در تلفن همراهتان نیز موجود است و تنها با نصب یک نرم‌افزار ضبط پادکست، می‌توانید اقدام به ضبط نمایید. اما سؤال مهم این است که بهترین اپلیکیشن ساخت پادکست کدام است؟

نرم‌افزار Spreaker Studio

اگر می‌خواهید همیشه یک استودیوی کاملاً مجازی و حرفه‌ای همراهتان باشد، می‌توانید روی این برنامه حساب ویژه‌ای بازکنید و هر زمان که قصد ضبط پادکست یا کتاب صوتی داشتید، با استفاده از این نرم‌افزار جامع و کامل ضبط را انجام دهید. با این نرم‌افزار می‌توانید خروجی صدا را در هاست شخصی آپلود کنید. همچنین هنگام آپلود این امکان برای شما فراهم‌شده است که بتوانید برای فایل صوتی خود نام و تصویر هم تعیین کنید. نرم‌افزار Spreaker Studio امکان ضبط صدا به‌صورت آفلاین و آنلاین را هم دارد که برای حرفه‌ای‌ها می‌تواند جزو بهترین نرم‌افزار ساخت پادکست باشد. پیشنهاد می‌شود هنگام ضبط صدا یک میکروفون به گوشی وصل کنید تا بتوانید از کیفیت صدای بهتری بهره‌مند شوید. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به آپلود خودکار، کنترل چندگانه صدا، قابلیت ساخت آهنگ، قابلیت کنترل و میکس صداها، پخش زنده صدا، قابلیت ویرایش پادکست و... اشاره کرد. این برنامه برای افراد حرفه‌ای یک گزینه‌ عالی به‌حساب می‌آید که حتی می‌توانید از طریق کابل OTGبا اتصال میکروفون، کیفیت خروجی نهایی را ارتقا دهیدگوینده

نرم‌افزار Anchor

این نرم‌افزار با توجه به‌رایگان بودن، قابلیت‌های بسیار شگفت‌انگیزی را در اختیار شما می‌گذارد تا مثل هر برنامه دیگر بتوانید به‌راحتی ضبط و ویرایش صدا را انجام دهد. در این نرم‌افزار می‌توانید به فایل اسپاتیفای موزیک هم اضافه کنید و اگر به ابزار و افکت‌های مختلف نیاز دارید، این برنامه می‌تواند به شما کمک کند تا پادکست خوبی تولید کنید. همچنین در این برنامه می‌توانید از میکروفون هم استفاده کنید.ویژگی‌های خاص این برنامه شامل موارد زیر است: جلوه‌های صدا، وجود آهنگ پس‌زمینه، قابلیت ضبط چندنفره پادکست، ذخیره‌سازی صوت باکیفیت 256، امکان انتقال صدا، چت گروهی و واردکردن پیام صوتی و... .

نرم‌افزار Podbean

این برنامه از دیگر نرم‌افزارهای ساخت پادکست با گوشی است که جهت ضبط با آن تنها کافی است برنامه را دانلود، و با کلیک بر آیکون میکروفون در قسمت بالای صفحه، ضبط پادکست یا کتاب گویای خود را آغاز کنید. بعد از اتمام ضبط می‌توانید فایل را نام‌گذاری و در همان فضای نرم‌افزار پادکست خود پخش ‌نمایید. همچنین می‌توانید فایل را ذخیره و در حافظه داخلی گوشی موبایل خود، پادکست را پخش‌کنید. این برنامه، 5 ساعت فضای ذخیره‌سازی رایگان، 100 گیگابایت پهنای باند ماهانه رایگان و پشتیبانی از آیتونز اپل برای کاربران آیفون و مک بوک به شما می‌دهد. در صورت استفاده نامحدود از این برنامه می‌توانید با پرداخت 9 الی 29 دلار در ماه از قابلیت‌های بیشتری برخوردار باشید.

نرم‌افزار SoundCloud

اگر دنبال نرم‌افزاری هستید که هاست رایگان در اختیار شما قرار دهد، این نرم‌افزار بهترین برنامه‌ای است که می‌توانید برای ضبط پادکست و کتاب صوتی خود انتخاب کنید. نرم‌افزار SoundCloud یکی از معروف‌ترین برنامه‌های ساخت و پخش پادکست است که برای گوشی‌های اندرویدی پیشنهاد می‌شود. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برنامه مواردی چون؛ ضبط و دانلود میلیون‌ها پادکست، پخش موزیک‌های به‌روز، پخش بهترین پادکست‌ها و... هستند.

نرم‌افزار Podomatic Podcast Recorder

از دیگر برنامه‌های کاربردی و کارآمد در ضبط صدا و ساخت پادکست، این نرم‌افزار است که امکان اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را هم دارد. از قابلیت‌های این برنامه ضبط آسان صدا، فضای ذخیره ابری، رایگان بودن، امکان ورود به فیس‌بوک، قابلیت حذف نویز محیط، امکان اشتراک‌گذاری، ۱۵ گیگابایت و ۵۰۰ مگابایت حجم پهنای باند و قابلیت انتشار در Apple Podcasts، Spotify و Google Podcastsرا دارد. این برنامه امکان ویرایش صدا را ندارد و نمی‌توان به صدا ترنزیشن یا تم صدا اضافه کرد.

نرم‌افزار Dolby On

برنامه دالبی آن یکی از نرم‌افزارهای برتر و بسیار محبوب برای ضبط صدا است که با فضای رنگی و جذاب، یک محیط کاربری خوشایند برای افراد ایجاد کرده است. این برنامه قابلیت حذف نویز قدرتمندی دارد که می‌توانید با آن صدای دلخواهتان را ضبط، تنظیم و بهترین خروجی را دریافت کنید. از قابلیت‌های این برنامه استفاده رایگان، حذف قدرتمند نویز صدا، محیط کاربری آسان، تنظیم افکت دلخواه صدا و... است.

خدمات تولید پادکست

در این مطلب به معرفی چند برنامه محبوب و پرطرفدار ضبط پادکست پرداختیم؛ امیدواریم این نرم‌افزارها به بهترین شکل ممکن برای شما مفید و کارآمد باشند و به کسب‌وکارتان کمک کنند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر مایل به تولید پادکست حرفه‌ای‌تری هستید، حتماً از برنامه‌های پولی استفاده کنید. درصورتی‌که‌ گویندگی پادکست و کتاب‌های صوتی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای با صدایی خاص ضبط‌شده باشند، مخاطبان بیشتری را به خود جذب خواهند کرد. ازاین‌جهت تولید محتوا برای پادکست باید توسط یک گروه حرفه‌ای و متخصص انجام گیرد تا بهترین محتوا باکیفیت عالی تولید شود. شبکه مترجمین اشراق به کمک ماهرترین گویندگان و متخصصین تولید محتوا، آماده خدمت‌رسانی درزمینة تولید پادکست برای وبلاگ یا وب‌سایت، توضیح محصولات و ... در تمام تخصص‌ها از قبیل بازاریابی، طراحی سایت و سئو، تبلیغاتی، عکاسی، آموزش نرم‌افزارها، ارزهای دیجیتال و هوش مالی، علوم پایه، علوم فنی و مهندسی، علوم انسانی و چندین تخصص دیگر با هزینه تولید محتوای صوتی مناسب است. این دارالترجمه آنلاین، تولید پادکست را به‌صورت کاملاً تخصصی و به زبان‌های مختلف، با کم‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت برای مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خیالی آسوده تولید محتوای صوتی خود را به متخصصان باتجربه اشراق بسپارید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.