رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه حضور در همایش ظرفیت ها و جذابیت های رسانه ای روستا از پوشش ۹۸ درصدی سیگنال رسانی رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور خبر داد.

چند درصد از نقاط کشور در پوشش سیگنال رسانی قرار ندارد؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از رادیو ایران، پیمان جبلی ریس سازمان صدا و سیما در حاشیه همایش ظرفیت‌ها و جذابیت های رسانه‌ای روستاها در گفتگویی با گزارشگر رادیو ایران بیان کرد: برنامه «راهی به آبادی» از برنامه‌های خوب رادیویی است که در سال هایی که توجه کمتری رسانه به روستاها داشت، این برنامه به‌طور ویژه به روستاها توجه داشت و از برنامه‌های پر مخاطب رسانه است.

جبلی در بخشی دیگر از گفتگوی خود به پوشش ۹۸ درصدی سیگنال رسانی رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: فقط ۲ درصد از نقاط کور کشور در پوشش سیگنال رسانی قرار ندارد که سعی و تلاش بر این است این دو درصد هم با اقدامات فنی از طریق ایستگاه‌های زمینی و ماهواره‌ای سیگنال‌رسانی و پوشش داده شود.

رئیس سازمان صدا و سیما در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدام رسانه ملی در پوشش برنامه‌ها در روستاها افزود: در ماه رمضان سال گذشته به روستاهای مختلف کشور توجه ویژه ای شد، نماز جماعت‌ها و برنامه‌های مذهبی آنها هم پوشش داده شد.

وی درباره پوشش حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: سال گذشته رسانه ملی به پوشش خبر حضور مردم روستا توجه کرد و صحنه‌هایی از بعضی روستاهای کشور نشان داده شد ولی این پوشش رسانه‌ای در دهه فجر امسال به ۶۷۰ روستا افزایش داده شد و اخبار و فعالیت‌های روستاها در دهه فجر نشان داده شد و نکته حائز اهمیت اینکه خود روستاییان با ارسال ویدئو و صوت در این کار مشارکت و به رسانه ملی کمک کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.