فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با بیان اینکه طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در نطنز اجرایی شد گفت: ۱۱ متهم با اجرای طرح دستگیر شد.

دستگیری ۱۱ متهم در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز نطنز

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی کریمی   اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم توسط ماموران انتظامی شهرستان نطنز اجرایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۱ متهم دستگیر شدند، ابراز داشت: مقادیری مواد مخدر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم در این شهرستان نیز کشف شده است.

 کریمی افزود: در اجرای طرح ذوالفقار نیز چهار سارق از جمله سه سارق اماکن خصوصی، دو سارق محتویات داخل خودرو، سه معتاد متجاهر و پرخطر و دو نفر خرده فروش مواد مخدر در بادرود دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: پلیس تا پای جان از برقراری نظم و امنیت کوتاه نمی‌آید و طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری معتادان متجاهر به صورت مستمر در شهرستان نطنز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از شهروندان انتظار است خادمان خود در مجموعه پلیس را در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه یاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.