جانشین انتظامی استان سمنان با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای برقراری امنیت شهروندان در سطح استان، گفت: تدابیر کنترلی پلیس برای مدیریت چهارشنبه آخر سال تشدید می‌شود.

تدابیر کنترلی پلیس در استان سمنان تشدید می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سید علی میر احمدی غروب دوشنبه در مراسم جشن اعیاد شعبانیه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه برای برقراری امنیت شهروندان استان شبانه روز تلاش می‌شود، ابراز داشت: امنیت به عنوان خط قرمز پلیس شناخته شده لذا با هر عامل یا عواملی که بخواهد خدشه‌ای بر این مقوله وارد کند قطعاً به طور جد برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

وی ضمن بیان اینکه جشن نیمه شعبان و مصادف شدن آن با تعطیلات پایان هفته و چهارشنبه سوری و عید نوروز شرایطی را فراهم کرده که می‌بایست مردم حضور پر رنگ پلیس را در سطح شهر بیش از گذشته مشاهده کرده و طعم امنیت را احساس کنند، افزود: هدف اجرای این طرح‌ها اطمینان بخشی شهروندان از برقراری امنیت است.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تدابیر نظارتی و کنترلی پلیس چهارشنبه آخر سال در استان سمنان اجرا می‌شود، ابراز داشت: آرامش مردم شب و روز نمی‌شناسد و با تلاشی خستگی ناپذیر می‌کوشیم تا آرامش روانی را به مردم هدیه کنیم.

میر احمدی بابیان اینکه هنجارشکنان و اراذل بدانند که هیچ جایگاهی در جامعه ندارند، تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم مهمترین موضوع برای پلیس است که برای تحقق آن می‌طلبد تا از ظرفیت محله‌ها و مردم نیز بهره گرفته شود.

وی ضمن بیان اینکه مرحله دوم طرح مبارزه با سرقت به عنوان خواسته‌های به حق مردم نیز برای استان سمنان در حال اجرا است، افزود: پلیس طی این طرح با تمام توان در میدان امنیت آفرینی حضور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.