۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
کد خبر: 855656

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خرید و بکارگیری ۷۰۰ دستگاه اتوبوس تولید داخل توسط شهرداری در دستور کار قرار دارد.

بکارگیری ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در سال آینده

به گزارش قدس آنلاین، جلال بهرامی خرید و به کارگیری ۲۰۰ دستگاه مینی بوس توسط شهرداری، تحویل و بکارگیری ۹۵۰ دستگاه اتوبوس تک کابین موضوع قراردادهای وزارت کشور با خودروسازان داخلی، ورود و بکارگیری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس سه کابین با همکاری وزارت کشور، ورود و بکارگیری هزار و ۳۵۰ دستگاه اتوبوس وارداتی و تأمین و بکارگیری ۲۰ دستگاه ون ویژه معلولین و جانبازان در سال آینده پیش بینی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای بازسازی ۴۵۰ دستگاه اتوبوس فرسوده خبر داد و افزود: ۲۰۰ دستگاه دوکابین بخش عمومی، ۵۰ دستگاه تک کابین بخش عمومی و ۲۰۰ دستگاه تک کابین بخش خصوصی در سال آینده بازسازی خواهد شد.

بیش از ۲ هزار دستگاه تاکسی نوسازی می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نوسازی ۳۰۰ دستگاه ون مسافری از طریق اعطای تسهیلات و در صورت تحقق منابع تبصره ۲۰ انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: نوسازی ۲ هزار دستگاه تاکسی سواری و هفت هزار و ۷۰۰ دستگاه ون دیگر نیز در دستور کار ما قرار دارد.


وی با تأکید بر کمک به بازسازی ۱۵۰ دستگاه ناوگان ون، یادآور شد: ارائه ۵۰ هزار فقره تسهیلات اخذ گواهی معاینه فنی و آغاز عملیات احداث ساختمان آزمایشگاه مرجع نیز در سال آینده انجام می‌شود.

بهرامی از تکمیل و افتتاح پایانه جدید شرق به عنوان قطب گردشگری و اقتصادی شرق تهران خبر داد و افزود: پارکینگ شهید مینابی در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی ساخت و تکمیل ۳ پارکینگ طبقاتی بغدادی، باقری و بعثت نیز انجام خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بهره‌برداری از یک کیلومتر مسیر باقیمانده بخش جنوبی حدفاصل ایستگاه ورزشگاه تختی تا ایستگاه بسیج به همراه ایستگاه ورزشگاه تختی خبر داد و افزود: بهره برداری از ۱.۵ کیلومتر مسیر حدفاصل ایستگاه پروانه تا ایستگاه کاشانی به همراه ایستگاه کاشانی واقع در توسعه غربی خط ۴ نیز برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است؛ همچنین اورهال ۲۰۰ دستگاه واگن مترو نیز در سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.