معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت خراسان رضوی گفت: مراکز اسکان آموزش و پرورش استان از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ الی ۱۲ فروردین۱۴۰۲ فراهم خواهد بود.

فعالیت مراکز اسکان آموزش و پرورش خراسان رضوی از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود

به گزارش قدس خراسان، سید ابوالفضل حسینی در جلسه هماهنگی مدیران پایگاه های اسکان زائرین فرهنگی مشهد اظهار کرد: آموزش و پرورش استان خراسان رضوی آماده خدمت رسانی و ایجاد شرایط مطلوب برای میزبانی از زائرین امام رضا علیه السلام در ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت خراسان رضوی ضمن تقدیر از تلاش های عوامل ستادی، پایگاه و سرایداران مدارس در خدمت رسانی به همکاران فرهنگی در سال های گذشته، بیان کرد: آن چیزی که در خدمت رسانی به زائرین برای ما اهمیت دارد توجه ویژه به فرهنگ رضوی و رضایت آقا علی بن موسی الرضا(ع) است و باید تلاش کنیم برای همکاران فرهنگی خود که از سراسر ایران اسلامی به مشهدمقدس مشرف می شوند، میزبان خوبی باشیم و شرایطی ایجاد کنیم که یک بازده زمانی آرامش بخش و پراز انرژی برای زائرین فراهم شود.

 وی افزود: به همت و تلاش خدمتگزاران و خادمین فرهنگی امام رضا(ع) اسکان فرهنگیان خراسان رضوی و به طور ویژه اسکان فرهنگیان مشهد در حوزه های مختلف دارای رتبه های برتر در کشور است و امیدواریم تمام این تلاش ها منجر به رضایتمندی زائرین فرهنگی شود.

حسینی با اشاره به اقامت خوبی که در بخش اسکان فرهنگیان مشهد انجام پذیرفته بیان کرد: اسکان فرهنگیان استان در تابستان و نوروز به صورت خاص و در طول سال به صورت عام فعال است و از ظرفیت اسکان هم در خود آموزش و پرورش و هم دیگر دستگاه ها استفاده می شود و در این راه خادمین فرهنگی سال های سال افتخار میزبانی از زائرین بارگاه منور رضوی و معلمان عزیز و ارزشمند سرزمین ایران را بر عهده داشته اند.

گفتنی است؛ در ایام نوروز ۱۴۰۲ پذیرش زائرین در ۸ پایگاه اسکان فرهنگیان در سطح شهر مشهد انجام و عوامل اجرایی پایگاه ها به صورت شبانه روزی پذیرای زائرین آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام خواهند بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.