معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت خراسان رضوی گفت: مراکز اسکان آموزش و پرورش استان از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ الی ۱۲ فروردین۱۴۰۲ فراهم خواهد بود.

فعالیت مراکز اسکان آموزش و پرورش خراسان رضوی از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود

به گزارش قدس خراسان، سید ابوالفضل حسینی در جلسه هماهنگی مدیران پایگاه های اسکان زائرین فرهنگی مشهد اظهار کرد: آموزش و پرورش استان خراسان رضوی آماده خدمت رسانی و ایجاد شرایط مطلوب برای میزبانی از زائرین امام رضا علیه السلام در ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت خراسان رضوی ضمن تقدیر از تلاش های عوامل ستادی، پایگاه و سرایداران مدارس در خدمت رسانی به همکاران فرهنگی در سال های گذشته، بیان کرد: آن چیزی که در خدمت رسانی به زائرین برای ما اهمیت دارد توجه ویژه به فرهنگ رضوی و رضایت آقا علی بن موسی الرضا(ع) است و باید تلاش کنیم برای همکاران فرهنگی خود که از سراسر ایران اسلامی به مشهدمقدس مشرف می شوند، میزبان خوبی باشیم و شرایطی ایجاد کنیم که یک بازده زمانی آرامش بخش و پراز انرژی برای زائرین فراهم شود.

 وی افزود: به همت و تلاش خدمتگزاران و خادمین فرهنگی امام رضا(ع) اسکان فرهنگیان خراسان رضوی و به طور ویژه اسکان فرهنگیان مشهد در حوزه های مختلف دارای رتبه های برتر در کشور است و امیدواریم تمام این تلاش ها منجر به رضایتمندی زائرین فرهنگی شود.

حسینی با اشاره به اقامت خوبی که در بخش اسکان فرهنگیان مشهد انجام پذیرفته بیان کرد: اسکان فرهنگیان استان در تابستان و نوروز به صورت خاص و در طول سال به صورت عام فعال است و از ظرفیت اسکان هم در خود آموزش و پرورش و هم دیگر دستگاه ها استفاده می شود و در این راه خادمین فرهنگی سال های سال افتخار میزبانی از زائرین بارگاه منور رضوی و معلمان عزیز و ارزشمند سرزمین ایران را بر عهده داشته اند.

گفتنی است؛ در ایام نوروز ۱۴۰۲ پذیرش زائرین در ۸ پایگاه اسکان فرهنگیان در سطح شهر مشهد انجام و عوامل اجرایی پایگاه ها به صورت شبانه روزی پذیرای زائرین آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.