یکی از دغدغه های سال‌های اخیر مدیران ورزشی کشورمان پرداخت پول اتباع خارجی تیم هایشان بوده است که هنوز هم این دغدغه پابرجاست.

خطر کسر امتیاز از استقلال قوت گرفت / بدهی استراماچونی؛ کابوسی که تمام نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، در طول سال های گذشته و با توجه به تحریم های سنگین و سخت غرب علیه کشورمان اغلب فدراسیون هایی که از مربی یا بازیکنان خارجی استفاده می کنند در پرداخت پول بازیکنان و مربیان خارجی شان دچار مشکل بوده اند.

یکی از باشگاه هایی که طی این مدت از این بابت سختی های زیادی را متحمل شده باشگاه استقلال است که در پرداخت پول اتباع خارجی سال های اخیرش دشواری های زیادی را تحمل کرده است. نمونه بارز آنها وینفرد شفر یا هروویه میلیچ و دیگر افرادی بودند که در این باشگاه حضور داشتند و استقلال را از این بابت به دردسرهای زیادی انداختند.

حالا و با توجه به رقم سنگین بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی یکی از دغدغه های تازه مدیران استقلال نحوه پرداخت پول این مربی است! در شرایطی که هنوز پول استراماچونی تامین نشده مدیران استقلال به دنبال راهی برای رساندن این مبلغ به دست استراماچونی هستند.

به یاد داریم چندی پیش مدیران استقلال برای پرداخت پول باشگاه سانتاکلارا (برای انتقال قرضی محبی) یا هروویه میلیچ دشواری های زیادی را تحمل کردند و حتی به گفته یکی از مدیران این باشگاه حاضر بودند پول نقد را به صورت کیفی به آنها پرداخت کنند و در نهایت وادار شدند مبلغی اضافه بر بدهی استقلال را به صرافی های رابط پرداخت کنند تا برای مثال بدهی استقلال با هروویه میلیچ تسویه و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.

با توجه به رقم سنگین یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورویی بدهی استقلال با استراماچونی مشخص نیست اگر هم این پول تهیه شد با چه مقدار هزینه حق جابجایی می‌توانند این مبلغ را به دست وکیل یا خود استراماچونی برسانند! در روزهای اخیر گفته شد دولت اعلام کرده قصد دارد برای پرداخت این مبلغ به استقلال کمک کند اما مدیران استقلال هنوز نمی‌دانند این پول را از چه طریق می توانند به دست استراماچونی برسانند. مشکل تازه‌ای که گفته می شود، شاید در آخرین روزهای فرصت باقی مانده برای پرداخت بدهی استراماچونی مسئولان استقلال را به دردسری دوباره دچار کند.

با توجه به محدودیت های جدیدی که کشور آمریکا برای دو همسایه شرقی و غربی ایران یعنی افغانستان و عراق به وجود آورده، روشهای انتقال پول از کشورمان به خارج از قبل هم محدودتر شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.