مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: از ۱۳ تا ۲۰ اسفند ماه حدود یک هزار و ۶۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی در مشهدمقدس صورت گرفته است که ۶۵ میلیون تومان به شکایان برگشته شده است.

بازگرداندن ۶۵ میلیون تومان به شاکیان واحدهای صنفی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، امیر دلداری اظهار کرد: از ۱۳ تا ۲۰ اسفند ماه حدود یک هزار و ۶۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی در مشهدمقدس صورت گرفته است که ۱۷۵ پرونده تخلفی به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تنظیم شده است و  ۳ واحد صنفی نیز پلمب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی با اشاره به بازگردانده شدن پول مردم شاکی از واحدهای صنفی به آن‌ها بیان کرد: در این مدت ۶۵ میلیون تومان به شکایان برگشته شده است و ۳ واحد صنفی نیز پلمب شده است.

وی اظهار کرد: در خصوص نانوایی‌های آزادپزی که با آرد صنف و صنعت در حال پخت هستند امکان اینکه نان‌های خود را به یارانه‌ای یا نیمه یارانه‌ای تبدیل کنند را ندارند.

دلداری در توضیح اینکه کدام نانوایی‌های آزادپز می‌توانند این کار را انجام دهند بیان کرد: نانوایی‌های آزادپزی می‌توانند این کار را انجام دهد که در کارگروه اصناف موردتایید قرار بگیرند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر از این موارد در نانوایی‌های خراسان رضوی نداشته‌ایم، متذکر شد: اگر نانوایی بخواهد با اسم نان کنجدی نان را بدون کنجد بفروشد قطعا تخلف است و با آن نانوایی برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.