استاندار خوزستان گفت : انسجام، وحدت و تخصص عامل مهمی در موفقیت گروه‌های جهادی است.

فعالیت ۳ هزار گروه جهادی برای محرومیت زدایی در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین،  علی اکبر حسینی محراب در نشست با جمعی از فعالان گروه‌های جهادی استان در اهواز بیان کرد: هر موقع به سمت کارهای ایثارگرانه حرکت کردیم، پرچم افتخار جمهوری اسلامی بالا بوده و هر وقت نسبت به این موضوع فاصله گرفتیم عملکردمان ضعیف و محدود شده است.

وی با بیان اینکه تجربه ۴۴ ساله انقلاب اسلامی این رویکرد مجاهدانه و خالصانه را تقویت کرده است افزود: امروز با توجه به منویات مقام معظم رهبری، تقویت فعالیت‌های جهادی برای مدیران و مسئولان یک الزام و تکلیف است.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به نگاه خالصانه گروه‌های جهادی، همواره شاهد موفقیت آن‌ها در سایر امور بوده ایم.

وی افزود: استفاده از توانمندی تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی در برهه‌های زمانی مختلف، نشان از ظرفیت عظیم آن‌ها در امر توسعه و پیشرفت کشور است.

حسینی محراب گفت: انسجام، وحدت و تخصص در فعالیت‌های گروه‌های جهادی همواره نمایان بوده و منجر به موفقیت این گروه‌ها می‌شود.

وی افزود: گروه‌های جهادی فرصتی برای خدمت‌رسانی موثر، صادقانه و خالصانه به مردم هستند و لازم است با تعریف ظرفیت‌های جدید، نسبت به تقویت این مجموعه‌های مجاهدانه تلاش کرد.

به گفته سرهنگ موسوی مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان ، سه هزار گروه جهادی در سراسر استان فعالیتهایی در زمینه محرومیت زدایی ، خدمات رسانی ، درمان بیماران و ... انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.