محور برنامه پویش ستاره‌های زمین است که بر اساس آن خانواده‌های عادی جامعه تجربه برگزاری جلسه خانگی قرآن را خواهند داشت.

تجربه برگزاری جلسه خانگی قرآن در قاب تلویزیون

ایده اصلی این برنامه برگزاری یک جلسه قرآن خانگی و ایجاد تجربه زیستی شرکت در جلسه قرآن خانگی است.

بدین شرح که سوژه‌های اصلی برنامه «خانواده‌های عادی» هستند که تجربه جدی شرکت در جلسات قرآن خانگی را ندارند. در سوی دیگر توسط تیم برنامه‌ساز یک جلسه قرآن خانگی واقعی طراحی شده است. شرکت خانواده‌ها در این جلسه به عنوان نخستین تجربه جدی این جلسات، علاوه بر عینی‌سازی یک جلسه قرآن خانگی برای مخاطبین، ایجاد کننده تجربه زیستی خوبی برای مهمانان برنامه می‌شود.

همچنین با تولیدات گرافیکی و آموزشی همچون تیزر، فیلم‌کوتاه، مستند و… بخش آموزشی برنامه تکمیل خواهد شد.

برنامه تلویزیونی ستاره‌های زمین در سی قسمت در شب‌های ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

در این برنامه خانواده‌هایی که تجربه جدی برگزاری جلسه خانگی قرآن ندارند را دعوت کرده و در یک جلسه خانگی قرآن قرار میدهیم.این خانواده با کمک مربی و به صورت کاملاً ساده و صمیمی با برگزاری یک جلسه خانگی قرآن آشنا شده و در ضمن برگزاری این جلسه نکات تفسیری تلاوت روخوانی و روانخوانی قرآنی را نیز آموزش می‌بینند.

محور این برنامه پویش ستاره‌های زمین است که بر اساس آن خانواده‌های عادی جامعه تجربه برگزاری جلسه خانگی قرآن را خواهند داشت.

در میان آیتم‌های برنامه با استفاده از مستند کوتاه، موشن گرافیک و تیزرهای کوتاه داستانی جدای از تجربه زیستی نکات معارفی و حسی درباره جلسات خانگی قرآن نیز به مخاطب عرضه می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.