مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: متصدیان ۲۶ واحد نانوایی این شهرستان به دلیل تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، پایین بودن کیفیت نان و رعایت نکردن اصول بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معرفی ۲۶ نانوایی متخلف در آبادان به تعزیرات حکومتی

به گزارش قدس آنلاین، حسن دشتی‌نژاد افزود: ۷۰ بازدید و گشت مشترک در ۲ ماه اخیر به منظور بررسی نانوایی‌ها از نظر وزن چانه،کم فروشی و گران‌ فروشی، تراکنش دستگاه کارتخوان و توزیع آرد خارج از شبکه توسط قرارگاه امنیت غذایی شهرستان آبادان انجام گرفت که از این تعداد ۲۶ نانوایی متخلف تشخیص داده شدند.

وی ادامه‌داد: پرونده ۲۶ نانوایی متخلف در زمینه توزیع آرد خارج از شبکه تکمیل و در هفته جاری به تعزیرات حکومتی جهت تعیین جریمه ارجاع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان با اشاره به اخذ تعهد کتبی ۲۰ نانوایی متخلف به منظور جلوگیری از تکرار مواردی چون کم فروشی، وزن چانه و عدم تطابق تراکنش های دستگاه کارتخوان بیان‌کرد: در صورت تکرار موارد ذکر شده پرونده تعزیراتی این واحدها، تشکیل و برابر با قانون برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

دشتی نژاد بیان‌کرد: شناسایی متخلفین در این زمینه و تشکیل پرونده و قید شدن تعداد کیسه آرد توزیع شده خارج از شبکه بر عهده کارشناس تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی آبادان بوده و تعیین قرار جریمه برای این نانوایی‌ها توسط نهاد قضایی تعزیرات حکومتی انجام می‌گیرد.

صادرات هشت هزار تن کاه حبوبات از بنادر آبادان

مدیر جهاد کشاورزی آبادان همچنین در خصوص همکاری های صورت گرفته برای انجام صادرات خارجی از طریق بنادر شهرستان گفت: در سال جاری هشت هزار و ۸۳۳ تن کاه حبوبات از بندر آبادان به کشورهای حوزه خلیج فارس صادرات شده که تعیین ماهیت آن توسط کارشناسان قرنطینه و زراعت این مدیریت انجام گرفته است.

حسن دشتی نژاد بیان‌کرد: کاه حبوبات شامل کاه نخود کاه لوبیا و کاه عدس بوده و تعیین ماهیت و نوع کاه با بازدید مستمر و نمونه برداری از ماشین‌های حمل کاه و همچنین در حین تخلیه بار به شناور ها توسط کارشناسان قرنطینه گیاهی انجام می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، تجارت دریایی در این منطقه از طریق سه بندر چوئبده، اروند و آبادان انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.