۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 860824

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه سارقان بازار بزرگ کاشان دستگیر شدند، گفت: سارقان به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

سارقان بازار بزرگ کاشان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت کش روزنی در سطح مغازه‌های بازار بزرگ شهر کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران کلانتری ۱۱ "غیاث الدین جمشید" با انجام یک سری اقدامات علمی و پلیسی موفق شدند دو نفر که اقدام به این گونه سرقت‌ها می کردند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی در حین تردد در سطح بازار کاشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته، ابتدا منکر هر گونه سرقت شدند اما با مواجه شدن با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود و تاکنون صراحتا به شش فقره سرقت کش‌روزنی اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهروندان در روز طبیعت از رها کردن خودرو به صورت روشن حتی برای چند لحظه خودداری کنند و از تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر و سوییچ مخفی و قفل پدال برای خودرو استفاده کنند.

کاکاوند تصریح کرد: از قرار دادن وسایل ارزشمند، وجه نقد، موبایل، کیف و غیره در داخل خودرو و در معرض دید دیگران خودداری کنید و در صورت لزوم وسایل خود را در صندوق عقب قرار دهید.

وی با بیان اینکه قبل از ترک منزل از قفل بودن ورودی‌ها به خصوص پشت بام اطمینان حاصل کنید، تاکید کرد: در زمان ازدحام جمعیت مراقب کیف پول و موبایل خود باشد و حتی‌الامکان وسایل خود را در جیب‌های جلوی لباس قرار دهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.