۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 860875

رییس پلیس راه مازندران از اجرای یک طرفه شدن محور کندوان از شهر مرزن آباد به سمت کرج خبر داد.

جاده کندوان یک‌طرفه شد

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ یدالله جهان تاب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: به منظور کاهش زمان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا بعد از کرج میدان امیرکبیر و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به مرزن آباد ممنوع شده است.

وی وضعیت ترافیک در ۲محور هراز و سوادکوه از شمال به جنوب را نیمه سنگین اعلام کرد و ادامه داد: در صورت افزایش حجم تردد و ترافیک سنگینی ،طبق برنامه از آب اسک تا رودهن یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران با بیان این که اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی شود ، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می شود، گفت: از شهروندان تقاضا می شود با صبر و حوصله و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی مسیر را تا مقصد ادامه بدهند و هرگز اقدام به رانندگی عجولانه و یا حرکت های غیر متعارف نکنند.

طبق آمار راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از زمان اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تاکنون حدود ۴۰ میلیون تردد خودرویی در محورهای اصلی استان ثبت و ۱۵ میلیون مسافر وارد این استان شد.

مازندران از نظر میزان تردد خودرو در ایام نوروز امسال رکورد زده است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.