استاندار مازندران راه اندازی دهکده سلامت را در استان برای تقویت گردشگری در استان لازم دانست.

راه اندازی دهکده سلامت در مازندران

به گزارش قدس آنلاین، سید محمود حسینی پور عصر دوشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان با اشاره به طبیعت و اکوسیستم عالی در استان خواستار تقویت توریست سلامت در استان شد و راه اندازی شهر و دهکده سلامت را در منطقه لازم برشمرد.

وی با بیان اینکه فارغ التحصیلان پزشکی زیادی در استان وجود دارد ایجاد اشتغال برای این دسته را ضروری دانست و گفت: باید نسبت به جذب سرمایه گذار برای تقویت توریسم سلامت در استان تلاش شود.

استاندار مازندران با اشاره به شعار سال جاری ایجاد تحول را در استان لازم دانست و گفت: بخش عمده‌ای از جمعیت استان در روستاها به سر می‌برند و باید مسئله عدالت اجتماعی و توزیع امکانات را در روستاها نیز مدنظر قرار دهیم.

حسینی پور شعار دولت را برقراری عدالت در مناطق محروم بیان کرد و گفت: ضرورت برنامه ریزی منطقه ای مناسب و متعادل احساس می شود و باید اثرات آن در مناطق مختلف استان مشهود و ملموس باشد تا مردم احساس رضایت و آرامش داشته باشند.

استاندار مازندران مردمی سازی در بهداشت و درمان را اولویت اساسی بیان کرد و گفت: بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان حمایت و پشتیبانی شود.

وی فعال شدن بخش خصوصی را در زمینه گردشگری سلامت مهم بیان کرد و گفت: همچنین جوانی جمعیت در استان باید اولویت اول دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گیرد و در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

حسینی پور یادآور شد: نرخ رشد جمعیت در استان ۱.۱ درصد است و باید نسبت به رشد آن برنامه ریزی شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.