۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 862390

صدها نفر در لندن پایتخت انگلیس با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین را محکوم و حمایت خود را از مسجدالاقصی اعلام کردند.

تظاهرات گسترده ضدصهیونیستی در انگلیس

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از خبرگزاری آناتولی، انگلیس روز جمعه شاهد تظاهرات گسترده در اعتراض به یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و حملات آنها به فلسطینیان بود.

بر اساس این گزارش، صدها تن از معترضان به دعوت نهادهایی مانند «دوستان مسجد الاقصی» و کمپین «همبستگی با فلسطین» در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن تجمع کردند.

تظاهرکنندگان با حمل پرچم‌های فلسطین و سردادن شعارهایی حملات رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی و فلسطینی‌ها را محکوم کردند و آزادی فلسطین را خواستار شدند.

«بن جمال» رئیس کمپین همبستگی فلسطین در انگلیس در این تجمع گفت: آنچه طی چند روز گذشته در مسجدالاقصی و قدس اشغالی اتفاق افتاد، فقط یک اقدام خشونت آمیز نیست، بلکه پاکسازی نژادی و استعمار توسط شهرک نشینان غیرقانونی است.

وی در سخنانی افزود: احتمالاً اعلام آتش بس را از زبان سیاستمداران خواهید شنید، اما تا لغو محاصره غزه و پایان دستگیری‌های خودسرانه، این امر محقق نمی‌شود.

این تظاهرات در لندن در حالی برگزار می‌شود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه پنج‌شنبه حملاتی را به اهدافی در نوار غزه انجام دادند و گروه‌های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌ها را با موشک‌های زمین به هوا رهگیری کرده‌اند. گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در واکنش به این حملات، شهرک‌های صهیونیست نشین را هدف حملات راکتی قرار دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.