ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال که شب گذشته از مدیرعامل این باشگاه انتقاد کرده برای نشان دادن ناراحتی خود از مدیریت تصمیمی عجیب اتخاذ کرده است.

مرد پرتغالی معاون فتح‌الله‌زاده را بیرون کرد/ وقتی مدیرت استعفا داده تو اینجا چکار می کنی؟

فاصله و شکاف میان ساپینتو و مدیریت باشگاه استقلال مدت‌ها است ایجاد شده و شاید اگر چند هفته اول حضور فتح‌الله‌زاده در استقلال را فاکتور بگیریم ساپینتو هیچوقت با مدیریت باشگاه خوب نبود. 

سرمربی پرتغالی استقلال که اتفاقا رفتاری خاص دارد و در مدت زمان حضورش نشان داده تعارف با کسی ندارد مدت‌ها است حضور معاونان را در تمرین استقلال ممنوع کرده و به آنها اعلام کرده حق حضور در اطراف تیم را ندارند. تنها کسی که در بین معاونان استقلال با این تیم به مسافرت می‌رود سید مهدی علوی است که شب گذشته هم در سفر به اراک حضور داشت.

علوی معاون فرهنگی استقلال است که از ابتدای حضور فتح‌الله‌زاده در کنار این تیم حضور دارد اما بقیه معاونان فتح‌الله‌زاده حتی تا به حال یک بار هم در تمرینات شرکت نکرده و در سفرهای این تیم حضور نداشته اند. نکته جالب تر هم اینجا است که چند روز قبل یکی از معاون باشگاه استقلال برای پیگیری امور به محل تمرین رفت اما ساپینتو که فهمیده بود فتح‌الله‌زاده استعفا کرده خطاب به وی گفت: وقتی مدیرت استعفا کرده تو اینجا چه می‌کنی؟ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.