نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهید صیاد شیرازی عاملی برای پیوند نیروهای مختلف نظامی در کشور بود.

امام جمعه بوشهر: شهید صیاد شیرازی عاملی برای پیوند نیروهای مختلف نظامی در کشور بود

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی در بوشهر اظهار داشت: این شهید بزرگوار قبل از پیروزی انقلابی مشغول فعالیت‌های انقلابی بود و بعد از انقلاب نیز کارهای بزرگی را داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی عامل پیوند سپاه و ارتش بود اضافه کرد: از ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی می‌توان به دیانت اشاره کرد؛ ایشان انسانی باایمان، باتقوا و با اخلاص بود و ایمان به خدا در همه مراحل زندگی ایشان نمایان بود.

امام جمعه بوشهر اخلاق حرفه‌ای نظامی را از دیگر ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی عنوان کرد و ادامه داد: ولایت‌مداری از دیگر ویژگی‌های ایشان بود و خارج از منظومه ولایت هیچ رفتار دیگری نداشت.

وی برخورداری از دانش نظامی و قدرت بالای عملیات میدانی را از دیگر ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی عنوان کرد و افزود: این شهید بزرگوار در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و در عملیات میدانی دارای توانمندی سیار بالایی بود.

آیت‌الله صفایی بوشهری شهید صیاد شیرازی را عاملی برای پیوند نیروهای مختلف دانست و بیان کرد: حضور ایشان در عملیات‌های مختلف دوران مقدس تعیین کننده و سرنوشت‌ساز بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی در زمینه تهذیب نفس یک الگو بود ادامه داد: ایشان در آراستگی به فضائل اخللاقی نمونه بود.

شهید صیاد شیرازی عاملی برای پیوند نیروهای مختلف نظامی در کشور بود

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرای ذوب در مهدویت بود و عشق وافری به حضرت مهدی (عج) داشتند تصریح کرد: عشق به خدمت و دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی تا پای جان از دیگر ویژگی های ایشان بود.

آیت‌الله صفایی بوشهری به شباهت‌های شهید سلیمانی و شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و افزود: این دو شهید بزرگوار از دنیا عبور کرده بودند و وابستگی به این دنیا نداشتند و کمتر از شهادت برای ایشان شایسته نبود.

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با حضور فرماندهان و کارکنان رده های مختلف نیرو های مسلح و جمعی از مسئولین و مردم در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.