استاندار بوشهر با اشاره به اجرایی شدن قطعه اول آزاد راه بوشهر به شیراز تصریح کرد: برای این طرح مهم هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت مصوب شده است.

اختصاص هزار میلیارد تومان به آزاد راه بوشهر - شیراز

به گزارش قدس آنلاین، احمد محمدی‌زاده سه‌شنبه ۲۲ فروردین در نشست توسعه و تکمیل زیر ساخت‌های استان بوشهر اظهار کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان بوشهر به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است و اعتبارات خوبی در این زمینه دریافت شده است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح‌های مختلف عمرانی و زیربنایی استان است و در این راستا مطالبات پیمانکاران طرح‌های مختلف تسویه و میزان بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به پیمانکاران و مجریان طرح‌ها پرداخت شود.

استاندار بوشهر پیگیری مسئولان دستگاه‌های اجرایی از مرکز و وزارتخانه‌ها برای پرداخت طلب پیمانکاران را یک ضرورت دانست و بیان کرد: برای پرداخت طلب پیمانکاران از منابع مالی و واگذاری زمین اقدام شود.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه اعتبارات قابل توجهی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مصوب شد افزود: در این راستا ۹ هزار میلیارد تومان مصوب شد که پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات وزارت نفت تأمین می‌شود و مابقی سازمان برنامه و بودجه پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه این اعتبارات برای اجرای چند پروژه مهم متمرکز شده است خاطر نشان کرد: برای جاده ساحلی بوشهر به دیر هزار میلیارد تومان، جاده ساحلی بوشهر به گناوه ۸۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: برای اجرایی شدن خروجی دوم بوشهر، ۵۰۰ میلیارد تومان سازمان انرژی اتمی و ۵۰۰ میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه پرداخت می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.