مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سال گذشته ۱۲ فقره مجوز تأسیسات ساحلی و دریایی استان صادر و زمینه اشتغال پایدار برای کسب و کارهای مختلف در حوزه صنعت دریانوردی فراهم شده است.

۱۲ مجوز تأسیسات ساحلی و دریایی در بنادر خوزستان صادر شد

به گزارش قدس آنلاین،  بهروز آقایی ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته ایجاد زیرساخت‌های لازم به‌منظور ایجاد کسب‌وکارهای مختلف صنعت دریانوردی به‌ویژه در صنایع کشتی‌سازی در مجموع بنادر خوزستان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های لازم در زمینه توسعه صنعت دریانوردی در بنادر امام خمینی (ره)، شادگان، آبادان، خرمشهر، چوئبده، اروندکنار و سجافی وجود دارد، گفت: طول سواحل خوزستان یک هزار و ۱۸۶ کیلومتر است که ظرفیتی مطلوب برای ایجاد کسب‌وکارهای مرتبط با این صنعت است.

وی ادامه داد: با هدف اعمال حاکمیت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر همه فعالیت‌ها در سواحل و به‌منظور ساماندهی و مدیریت سواحل خوزستان و همچنین عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و ایفای نقش مؤثری را در ایجاد و گسترش فرصت‌های اشتغال پایدار، در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۲ فقره مجوز موافقت اولیه احداث و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی با کاربری‌های مختلف صادر شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بیان کرد: پس از بررسی و تأیید کارگروه بازرسی و نظارت بر سواحل استان ۹ فقره مجوز در محدوده نظارتی بندر امام خمینی (ره) و سه فقره در محدوده نظارتی بنادر خرمشهر و آبادان توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.