۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 863658

 پس از کش و قوس‌های فراوان علی فتح‌الله‌زاده از استقبال دل کند تا یکی دیگر از مدیران ناکام هئیت مدیره استقلال به عنوان سرپرست باشگاه مشغول به کار شود.

استقلال محله برو و بیا مدیران ناکام

سینا حسینی: پس از کش و قوس‌های فراوان علی فتح‌الله‌زاده از استقبال دل کند تا یکی دیگر از مدیران ناکام هئیت مدیره استقلال به عنوان سرپرست باشگاه مشغول به کار شود.

حجت کریمی تا قبل حضور در استقلال سابقه مدیریت در حوزه فوتبال را نداشت و برای اولین بار همراه با مصطفی آجورلو وارد باشگاه استقلال شد تا در روزمه کاری خود این مسوولیت را با قلم  رشت بنویسد اما او نیز همانند دیگر مدیران استقلال و اعضای هئیت مدیره آورده‌ای برای باشگاه استقلال ندارد چرا که اگر توانمدی روشنی داشت تا پیش از کنار رفتن فتح‌الله‌زاده آن را در دسترس باشگاه قرار می‌داد تا از بحران فعلی جلوگیری کند.

اوج فاجعه اینجاست که کریمی حتی با هواداران استقلال نیز صادق نبود و زمانی که حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده بود این موضوع را انکار کرد و در کمال ناباوری اظهارنظر مهدی تاج در این رابطه را انکار کرد و مدعی شد حذف استقلال هنوز قطعی نشده!

کریمی در نخستین واکنش خود پس از قبول سرپرستی باشگاه ادعا کرد هیچ پولی در بساط ندارد که طلب استراماچونی را پرداخت کند،حال سوال اینجاست وقتی او پولی برای حل مشکل استراماچونی ندارد از طرفی با هواداران صادق نبوده و به عنوان عضو هیئت مدیره مانع از وقوع بحران‌های مالی توسط مدیران عامل باشگاه نشده چه کمکی به باشگاه بزرگ استقلال خواهد کرد؟!

ملاک انتخاب اعضای هیئت مدیره در این خصوص چه بوده است؟ البته وقتی اعضای هیئت مدیره استقلال در برابر ناکارآمدی مدیران عامل سابق ترجیح دادند سکوت اختیار کنند،طبیعتا در قبال انتخاب کریمی نیز همین رویه را ادامه خواهند داد.

همانطور که نباید از هئیت مدیره توقع داشت،از مجموعه وزارت ورزش نیز نباید انتظار داشت چرا که به قول معاون ورزشی قهرمانی این وزارت خانه آنها اتفاقات تلخ اخیر د  استقلال را به فال نیک گرفتند و این یعنی تکمیل فاجعه در استقلال!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.