آغاز عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه خیّرساز در روستای فنایی خوی، فعالیت ۱۰ تیم برای مقابله با آبگرفتگی معابر شهری خوی و بتن ریزی سقف مخزن ۲ هزار مترمکعبی در شهر قطور، مهمترین اخبار روز پنجشنبه در این شهرستان است.

کلنگ‌زنی مدرسه خیّرساز در خوی/ ۱۰ تیم برای مقابله با آبگرفتگی معابر فعال شد

 عملیات اجرایی ساخت مدرسه سه کلاسه روستایی با حضور فرماندار، مسوولان نوسازی مدارس استان و جمعی از مسوولان محلی خوی روز پنجشنبه برگزار شد.

فرماندار خوی در خصوص این مدرسه سه کلاسه مه در روستای فنایی این شهرستان ساخته می‌شود، گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۲۱۷ متر مربع ساخته خواهد شد.

ذبیح الله کاظمی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح ۳۰ میلیارد ریال است که توسط کانون انجمن‌های حمل و نقل کشور تامین خواهد شد.

اتمام عملیات بتن ریزی مخزن آب شهر قطور

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اتمام عملیات بتن ریزی سقف مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهر قطور خبر داد و اظهار کرد: این عملیات در سه مرحله و به حجم ۱۵۰ متر مکعب انجام شد.

توحید احمدی اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی کل پروژه در حال حاضر ۶۵ درصد است که با تخصیص اعتبارات لازم امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با تکمیل ساخت مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر قطور مشکل افت فشار در ارتفاع بالا حل خواهد شد و ساکنان این مناطق مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

فعالیت ۱۰ تیم شهرداری خوی برای مقابله با آب گرفتگی

معاون خدمات شهری شهرداری خوی از فعالیت ۱۰ اکیپ نیروهای معاونت خدمات شهری برای مقابله با آبگرفتگی های شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: بعد از بارش‌های رگباری باران، علاوه بر نیروهای اجرایی، تمامی ماشین آلات و تجهیزات این معاونت و همچنین معاونت زیربنایی شهرداری برای مقابله در سطح شهر حضور داشتند.

رضا اکبرلو افزود: همکاران خدمات شهری در نواحی پنجگانه از ظهر دیروز که شاهد بارش باران بودیم در تلاش برای جلوگیری از وقوع هرگونه آبگرفتگی بودند و در همین راستا و با توجه به احتمال بارش‌های مجدد در روزهای آتی شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه آبگرفتگی با سامانه ارتباط شهروندی ۱۳۷ تماس بگیرند.

وی با اشاره به بارش شدید و آبگرفتگی برخی معابر بدلیل شدت بارش باران رحمت الهی، ضمن عذرخواهی بابت مشکلات پیش آمده برای شهروندان تاکید کرد : با دستور شهردار و تلاش بی وقفه همکاران مجموعه مدیریت شهری نسبت به رفع این نوع مشکلات اقدامات لازم انجام خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.