یکی از برنامه های مهم پیش روی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال روشن‌کردن تکلیف قرارداد سرمربی این تیم است.

جانشین فتح‌الله‌زاده هواداران را خوشحال می‌کند؟

به گزارش قدس آنلاین، در طول یک ماه گذشته و در چند نوبت شاهد انتقاد ریکاردو ساپینتو نسبت به شرایط مالی باشگاه استقلال و دریافتی‌های خودش بوده ایم.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال که در طول ماه‌های گذشته بیش از سایرین به مسائل مالی و اقتصادی در باشگاه استقلال نظارت داشت حجت کریمی بود. کسی که در دوران مدیرعاملی مصطفی آجورلو با تشکیل «کمیته تسویه حساب» بخش عمده‌ای از بدهی های گذشته این باشگاه در طول دو دهه اخیر را پرداخت کرد تا استقلال بابت دریافت مجوز حرفه‌ای مشکلی از این بابت نداشته باشد.

حالا هم همین فرد پس از تغییر و تحولات اخیر در رأس باشگاه استقلال به عنوان ریاست هیئت مدیره و سپس سرپرست مدیرعاملی باشگاه منصوب شده است. رابطه نزدیک حجت کریمی باز ساپینتو طی ماه های گذشته باعث شده تا کریمی جدا از نتایج مطلوب استقلال با سرمربی پرتغالی اش، نسبت به ادامه همکاری با ساپینتو تمایل زیادی از خود نشان بدهد.

از افراد نزدیک به هیئت مدیره باشگاه استقلال خبر دار شدیم حجت کریمی که تا روز برگزاری مجمع این باشگاه به عنوان سرپرست مدیرعاملی منصوب شده با بررسی کامل قرارداد ریکارد ساپینتو در نظر دارد شرایط را برای ادامه همکاری این مربی با استقلال مهیا کند.

او قصد دارد در اولین اقدام سرمربی پرتغالی تیم را به لحاظ مالی حمایت کند و معوقاتش را بپردازد تا خیال ساپینتو بابت ادامه همکاری با استقلال راحت باشد.

گفته می‌شود کریمی با توجه به درخواست اکید هواداران مبنی بر ادامه همکاری ساپینتو و جلوگیری از جدایی احتمالی این مربی، قصد دارد روی موج خواسته هواداران حرکت کرده و پیش از هر اقدامی خیال آنها بابت ادامه همکاری استقلال با ساپینتو در فصل آینده را راحت کند. گرچه این موضوع بستگی به مجمع پیش‌روی باشگاه استقلال دارد و اینکه آیا حجت کریمی در رأس باشگاه استقلال باقی می‌ماند یا نه.

طبق اعلام وزارت اقتصاد و دارایی قرار است مجمع باشگاه استقلال روز پنجم اردیبهشت ماه تشکیل و در ارتباط با اعضای هیئت مدیره و مسائل مربوط به رأس این باشگاه تصمیمات جدی اتخاذ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.