رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه آزادی قدس بسیار نزدیک است گفت: پیام حضور در راهپیمایی روز قدس، اعلام همبستگی امت اسلامی است و اینکه تلاش برای عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با دولت‌های منطقه، امنیت ساز نبوده و نخواهد بود.

رئیسی: عادی‌سازی روابط برای رژیم صهیونیستی امنیت‌ساز نخواهد بود/ اضمحلال رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران، این راهپیمایی را نماد همبستگی و انسجام امت اسلامی دانست و گفت: آزادی قدس شریف بسیار نزدیک است.

وی اضمحلال رژیم صهیونیستی را بسیار نزدیک دانست و تاکید کرد: این جمعیت در سراسر جهان اسلام نشان می‌دهد اضمحلال رژیم صهیونیستی و آزادی قدس بسیار نزدیک است؛ نزدیک‌تر از آنچه می‌شود تصور کرد.

رئیسی با اشاره به حضور پرشور مردم تهران در راهپیمایی روز قدس نیز گفت: این اجتماع و اجتماعاتی که در سراسر عالم اسلام برگزار می‌شود؛ پشتوانه‌ای برای مردم فلسطین، لبنان و مبازران و مجاهدان مقاومت است که بدانند تنها نیستند و در این میدان همه از آن‌ها حمایت می‌کنند.

رئیس جمهور همچنین گفت: پیام حضور در راهپیمایی روز قدس، اعلام همبستگی امت اسلامی است و اینکه تلاش برای عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با دولت‌های منطقه، امنیت ساز نبوده و نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.