۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
کد خبر: 864128

هیات فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به ایران روز جمعه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر کرد.

هیات فنی عربستان به مشهد سفر کرد

به گزارش قدس آنلاین، این هیات عربستانی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مورد اسقبال محمد بهشتی منفرد، رئیس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان رضوی قرار گرفت.

بهشتی منفرد ضمن خوش آمد گویی به هیات عربستان سعودی ابراز امیدواری کرد که با فعال شدن نمایندگی های سیاسی دوکشور، روابط این دو کشور مهم و مسلمان در منطقه گسترش یابد و اتباع دو کشور ایران و عربستان بتوانند چون گذشته  به جمهوری اسلامی ایران سفر کنند.

در این دیدار «ناصر بن عوض آل غنوم » رئیس هیات سعودی از استقبال گرم مسئولان وزارت خارجه ایران و تسهیل روند سفر هیات عربستان به ایران تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که احیای روابط میان دو کشو بزرگ مسلمان در منطقه موجب خیر و برکت و افزایش همکاریها میان کشورهای منطقه شود.   

 هیات عربستان سعودی در هفته گذشته از سفارت و اماکن دیپلماتیک خود  در تهران بازدید کرد و متقابلا هیات فنی  جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد مقدمات بازگشایی سفارت ایران در ریاض، کنسولگری کشورمان در جده و دفتر نمایندگی کشورمان نزد سازمان کنفرانس اسلامی به عربستان سعودی سفر کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.