حالا زمان شفاف سازی آقای کریمی است تا به صراحت بگوید در طول مدت حضورش در استقلال دقیقا چه کار مفیدی انجام داده است؟

چسب زخم، سرطان استقلال را دوا نمی کند

سینا حسینی: سرپرست جدید باشگاه استقلال و رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه پیش از برکناری علی فتح الله زاده از مدیرعامل استقلال در گفت و گوی ویژه خبری شبکه خبر ادعا کرد استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است!

او ادعای رئیس فدراسیون فوتبال را در خصوص حذف استقلال کذب دانست و مدعی شد هیچ سندی دال بر این ماجرا وجود ندارد، اما امروز مهدی تاج رسما از راهیابی پرسپولیس به مسابقات آسیایی به جای استقلال خبر داد تا مشخص شود حجت کریمی برخلاف واقعیت اظهارنظر کرده و تلاش داشته هواداران استقلال را بی جهت دلگرم کند تا شاید مانع از تشدید اعتراض آنها شود!

در شرایطی که هواداران استقلال منتظر شفاف سازی رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه در خصوص ادعای واهی‌اش در خصوص حذف نشدن از آسیا بودند برخی رسانه‌های حامی وی ادعا کردند او تلاش شبانه روزی ویژه ای دارد تا طلب استراماچونی را حل و فصل کند، در حالی که وی بلافاصله پس از انتخاب به عنوان سرپرست باشگاه در یک اظهارنظر کوتاه گفت: هیچ قولی برای پرداخت طلب استراماچونی نمی‌دهد چون این کار آسان و ساده نیست

حالا زمان شفاف سازی آقای کریمی است تا به صراحت بگوید در طول مدت حضورش در استقلال دقیقا چه کار مفیدی انجام داده است؟ از زمان قبول مسوولیت سرپرستی و ریاست هیئت مدیره چه فرایند مثبتی توسط ایشان رقم خورده که هوادار باید بابت آن از حضور او در هیئت مدیره شادمان و دلگرم باشد؟

هرچند با مشاهده وضعیت کنونی استقلال این حقیقت برای هواداران برملا شده که از این تیم مدیریتی هیچ آبی برای استقلال گرم نخواهد شد اما این حق هوادار استقلال است که بداند دوستان،اساتید و نخبگان حاضر در هیئت مدیره استقلال چه کار کردند و چه سنگی را از پیش پای استقلال برداشته اند؟ مطمئنا سکوت و پنهان شدن در سایه عملکرد مدیران عامل ناکام استقلال راه حل مناسبی برای فرار از واقعیت نیست! تک تک اعضای هیئت مدیره در شرایط نابه سامان کنونی سهیم هستند و این افتضاح قطعا به نام یک نفر یا دو نفر سند نخواهد خورد بلکه تک تک مسوولان باشگاه استقلال سهام دار این آبروریزی بزرگ و فاحش هستند!

در کنار این جماعت ناکام، باید نام حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان و معاونین او  را نیز با فونت درشت به نگارش درآورد چون این سناریوی تلخ با کارگردانی آنها به اکران درآمد و بدون شک در این افتضاح آقای وزیر و معاونینش نیز سهم عمده ای دارند!

دلسرد کردن میلیون ها هوادار، تزریق یاس و ناامیدی میان میلیون جوان که با عشق به فوتبال روز خود را شب می کنند گناه نابخشودنی بزرگی است که به سادگی با هیچ وعده و وعیدی فراموش نخواهد شد پس طبیعی است که دستگاه های نظارتی یک بار برای همیشه در تاریخ ورزش و فوتبال ایران بساط این جماعت همیشه ناکام را جمع و جور کنند و با معرفی تک تک مقصران این فاجعه ملی به دستگاه قضایی مقدمات محاکمه آنها را فراهم کنند تا آنها پاسخگوی عملکرد ضعیف و فاجعه آمیز خود باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.