رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دومین رویداد بین المللی ماه امت با حضور چندین کشور دیگر از سه شنبه در مشهد آغاز خواهد شد. 

آغاز دومین رویداد بین المللی «ماه امت» از سه شنبه در مشهد مقدس

به گزارش قدس خراسان، حسین باغگلی اظهار کرد: این رویداد از ۲۹ فروردین ماه لغایت ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ لغایت ۲۳ در شهرک شهید باهنر برگزار می شود و با توجه به محدودیت مکان، علاقمندان به حضور در این رویداد می توانند عدد ۲ را به سرشماره ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: نخستین رویداد فرهنگی بین المللی «ماه امت» سال گذشته با حضور جمعی از هنرمندان کشورهای اسلامی در محله «گلشهر» مشهد برگزار شد و با توجه به استقبال قابل توجهی که از این رویداد به عمل آمد، این رویداد در ماه رمضان امسال و البته در شهرک شهید باهنر مشهد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: در دومین رویداد ماه امت هنرمندانی از ۵ کشور جهان اسلام و در کنار هنرمندانی از ایران، به اجرای برنامه خواهند پرداخت و همزمان با این برنامه، نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای اقوام نیز در کنار این رویداد، برگزار می‌شود.

باغگلی تصریح کرد: مشهد به الگوهای تفریحی متناسب با خودش نیاز دارد؛ جشنواره ماه امت، فرصتی است تا در الگوی مراسم و تفریح، ویژگی های متمایز مشهد لحاظ شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.