رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری از برپایی ۶۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در این شهرستان خبر داد.

استقرار ۶۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در شهرستان ری

به گزارش قدس آنلاین، داود خادم  اظهار داشت: خادمان مردم در اداره بهزیستی شهرستان ری از ساعت ۵ صبح روز عید فطر در ۶۰ نقطه شهرستان از جمله میادین اصلی شهر، مصلی و اطراف آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، عوارضی تهران – قم ضلع غربی حرم مطهر امام خمینی (ره)، ساختمان اداره بهزیستی شهرستان ری واقع در بلوار کمیل، بعد از میدان شهیدان شاملو، جنب فروشگاه رفاه و سایر نقاط شهر مستقر خواهد شد و فطریه و کفاره روزه داران و هموطنان را دریافت خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی می توانند زکات فطره خود را از طریق کد دستوری #۵۵۵*۷۲۴* یا #۲*۶*۷* و یا مراجعه حضوری به اداره بهزیستی شهرستان ری واقع در جنب فروشگاه رفاه نرسیده به میدان هادی ساعی پرداخت کنند.

خادم افزود: هموطنان همچنین می توانند از طریق شماره کارت ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ به نام بهزیستی شهرستان ری با کد شناسه ۳۷۵۳۱۳۱۵۷۴۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ زکات فطریه خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی ادامه داد: ۴۸ ساعت بعد از جمع آوری فطریه هموطنان، مبالغ دریافتی به حساب مددجویان و نیازمندان واقعی واریز می شود.

این مسئول یادآور شد: افرادی که فطریه خود را به پایگاه های اداره بهزیستی شهرستان ری تحویل داده اند می توانند تصویر فیش واریزی خود را از طریق پیام رسان های داخلی ایتا و بله به شماره ۰۹۱۹۷۵۵۵۲۱۰ ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.