مدیرکل کمیته امداد زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲ هزار و ۵۸۲ حامی در استان زنجان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند.

ثبت نام ۲۵۸۲ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین زنجان

به گزارش قدس آنلاین ،  روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف ثبت نام از خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 2 هزار و 582 حامی در طرح اکرام ایتام ثبت نام کرده‌اند، اضافه کرد: فرآیند ثبت نام از حامیان در مساجد و مراکز نیکوکاری تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره 3000333324، تماس با ستاد اکرام ایتام استان به شماره 33786602 به صورت غیر حضوری و یا از طریق دفاتر 14 گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری و یا پایگاه‌های ثبت نام حامی، حمایت مادی و معنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را تقبل نمایند.

وی در پایان اضافه کرد: خیران نیک اندیش در طول سال به ویژه در ماه مهمانی خدا با توجه به سیره مولی امیرالمومنین(ع)، با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از فرزندان نیازمند مورد نظر خود را برعهده می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.